Reisgenoot gezocht eind februari voor begin van Australië/Nieuw Zeeland reis

Hoi hoi,

Ik ga eind februari (na de 20e) op reis naar Australië. Nu heb ik nog nooit alleen gereisd en dat lijkt me toch wel even een dingetje.
Ben dus eigenlijk op zoek die en de vliegreis + de eerste dagen in een hostel met me mee wil reizen naar Sydney.

Daarna ga ik op bezoek bij een vriend in Australië (Canberra) vervolgens door naar Melbourne. En dan is het plan om nieuw zeeland te bezoeken (ook bekenden zal ik daar op zoeken) voor een of twee weken. Vervolgens wil ik graag naar de Gold Coast en dan een auto huren (wat we ook heel goed samen zouden kunnen doen) en dan weer terug naar Sydney. De reis die ik wil gaan doen is ongeveer 1,5 maand en samen heen en weer reizen vanuit Amsterdam en eventueel in Australië zelf nog wat met zijn tweeën ondernemen lijkt me best wel een top idee, alleen durf ik toch niet zo goed. Wel natuurlijk zo dat je ook gewoon vrijheid hebt om zelf te reizen of je eigen plan te volgen.

Mijn budget voor 1,5 maand is ongeveer 5000 euro exclusief vlucht. Ik ben dus niet van plan om te gaan werken.
Verder over mij: sociaal, voorzichtig, ik hou van feestjes, enthousiast, actief, ik hou van op het strand liggen en ik ben niet iemand die twee dagen rond gaat lopen in de jungle, maar af en toe een dagtripje lijkt me tof. Ook zou ik wel willen duiken en bruin willen worden haha!

Stuur een mailtje naar rianneboven@gmail.com als je zin hebt om met me mee te reizen! :slight_smile: