Australië en Azië februari/maart 2011

Hey!

Ik ben Lieke, 21 jaar (als ik weg ga 22). Ik wil volgend jaar in februari of maart graag reizen naar Australië en vervolgens nog naar Azië. Het lijkt me gezellig om samen met iemand te reizen!
Ik heb verder nog niet echt concrete plannen waar ik naar toe wil en hoelang, maar ik wil ongeveer een half jaar gaan.
Ik ben bijna afgestudeerd en daarna wil ik nog even volop gaan werken, zodat ik voldoende geld heb om te reizen. Ik wil ook niet gaan werken tijdens mijn reis!
Het lijkt me leuk als iemand soortgelijke plannen heeft en samen wil reizen. Verder ben ik erg flexibel in tijden, plekken waar ik naar toe wil etc!

Groetjes Lieke

Hai Lieke,

Ik ben ook van plan om over een tijdje naar Australie te reizen!
Alleen heb ik nog niet echt een idee van waar precies in Australie, het is zo groot…
Ook omdat er veel geld voor nodig is denk ik dat ik pas over een jaar, anderhalf jaar ga.
Volgens mij moet je min. €3500 euro op je rekening hebben staan om jezelf te onderhouden voordat je erin mag, dus dat word voor mij wel even sparen!

Waar in Azie wil je heen? Daar ben ik wel al geweest, dus als je vragen hebt zijn ze welkom;)
Ik ben in Thailand, Indonesie (Bali) en India geweest.

Groetjes!
Vera

Hoi Liekeh!

Ik loop ook nog steeds met het plan om naar australie te gaan , in april 2011, voor 6-8 weken.

Het liefst zou ik samen met iemand beginnen, dan is de vlucht ook een stuk gezelliger. En dan daarna wel zien hoe het loopt.

Als het je ook wat lijkt om in april samen naar oz te gaan, hoor ik het graag!