Het zou heel leuk zijn een reisgenoot te vinden die zin heeft om ongeveer 3/4 maanden met mij op reis te gaan. In principe staat nog niks vast voor de reis, wel zou ik graag naast Australië ook Nieuw Zeeland willen zien. Zoals het plan er nu voor staat wil ik starten in Darwin, vanuit daar een stuk de binnenlanden in en dan de westkust langs.
Mijn naam is Thomas, 25 jaar, en ben een vrolijk en optimistisch persoon. Ik heb HBO Technische Commerciële Textielkunde gestudeerd, heb net 10 maanden voor een modebedrijf in China gewerkt en heb ontslag genomen om deze reis te kunnen maken. Momenteel werk ik weer in Nederland bij verschillende bedrijven in de horeca om wat extra geld te verdienen voor de reis.
Hoi thommy,
Kijk voor mijn plannen op Anitamandic.waarbenjij.nu
Wie weet komt het eea overeen en kunnen we samen de westkust bezoeken. Mijn plannen/vliegtickets staan al vast. Mocht het je wat lijken, dan hoor ik het graag! Hoe ik daar wil gaan reizen, hangt helemaal af van wie ik tegenkom. Openbaar vervoer kan altijd nog…
Gr. Anita
Hey Thommy, ik ben vanaf 9 januari 2012 in Brisbane en zoek reisgezel(len) om kosten delend het Grote Barrière Reef en het regenwoud te ontdekken. Ben 55 en heb flink wat gereisd in oa Zuid-Oost-Azië. Werk in een hotel te Brugge en heb een achtergrond Talen maar ben tamelijk veel bezig met Keramiek en dus ook geïnteresseerd in Kunst in het algemeen. Indien mijn voorstel je kan interesseren, laat me dan iets weten, koen
hallo thomas,
Ik zit er aan te denken om Februari richting Darwin te gaan en in 1,5 maand langs de oostkust naar Adelaide af te reizen. Ik heb daar kennissen wonen, waar ik langs wil gaan.
Laat maar weten of dit jou uit komt.
grt. Daniël
He Daniel,
Jammer genoeg nog niet binnenkort naar Australie en NZ omdat ik nog eventjes ga studeren. Plannen zijn gewijzigd dus
Ik wens je veel plezier daar in Australie!
Gr Thomas