Ik ben Remo, een man van 22 en ben van plan rond december te vertrekken naar Australie voor minimaal een half jaar. In juli zal ik mijn universitaire opleiding afronden waarna ik nog een aantal maanden zal gaan werken om de spaarpot verder te vullen.
De reis heb ik al een beetje uitgestippeld maar ik realiseer me dat dit nooit zo verloopt als je graag zou willen! Liefst wil ik zoveel mogelijk zien en een auto huren. Ben iemand die houd van avontuur en dingen doen die ik nog nooit gedaan heb. Reizen met een auto is overigens niet zo duur als je dit met meerdere personen doet. Ik heb er in ieder geval erg veel zin in alleen zoek ik nog een reispartner die net zo enthousiast is en waarmee ik mogelijk samen kan reizen!! Ik zou graag willen weten wat jouw plannen zijn.
Mocht je interesse hebben, laat gerust een berichtje achter!
Ik ben Shirley, een vrouw van 22 en ik heb ongeveer het zelfde doel als jij… Dingen doen die ik nog nooit heb gedaan en een auto kopen om het zo goedkoop mogelijk te maken. Ik ben iemand die zeker houd van avontuur! Ik vertrek 7 December met een groepsvlucht. Misschien kunnen we een deel samen reizen of als het klikt de gehele reis.
Bekijk anders even mijn forum post.
Groetjes,
Bedankt voor je reactie! Goed om te horen dat we ongeveer hetzelfde doel hebben, auto lijkt me super en lekker onafhankelijk. Ik heb je forum post inmiddels gelezen en ook de steden die je wilt bezoeken komen grotendeels overeen met mijn ‘‘planning’’. Mijn vlucht staat nog niet vast maar dit zal niet meer lang duren. Ben alleen nog het twijfelen qua organisatie… Heb genoeg plaatsen/gebieden uitgestippeld die ik gewoon moet zien, en ook die tijd voor wil nemen. Interesse om verdere ideeën/plannen bespreken?