Hoi,
Zal mezelf eerst even voorstellen. Ik ben Tom 23 jaar en afgelopen september helemaal afgestudeerd. Na werk ervaring op te hebben gedaan en geld te hebben verdient heb ik zoiets van ik wou altijd al gaan Backpacken in Australie en had zoiets van nu is dat de tijd om dat te doen.
Ik reis met www.travelactive.nl die kant op Ik heb geboekt een groepsreis erheen. En dan kan je daar zeggen of je alleen gaat of samen met mensen.
Ik ben opzoek na een reismaat (m/v) dit om het land te leren kennen en ervaring mee op te doen. In omgang ben ik heel makkelijk pas me altijd heel makkelijk aan aan dingen. Ik hou ervan om dingen te leren en dingen te zien en daar dingen over te leren.
Ik vlieg 17 April naar australie toe en begin mijn reis in Sydney. Ik heb op de planning staan om daar een camper te kopen en dan te gaan reizen door australie. Makkelijk om dit met zun 2en of 3en of 4en te doen. Kosten gedeeld met elkaar.
Jullie kunnen met altijd een mailtje sturen of me toevoegen op facebook voor informatie of voor vragen.