Hi! Mijn naam is Stefanie (24) en ik ben op dit moment aan het werk in de outback of Australie. Eind september ga ik 3 weken naar Bali en daarna wil ik beginnen aan mijn rondreis door Aussie. Ik wil de basis dingen doen, East Coast helemaal verkennen, Sydney, Melbourne, Tasmania, en Snowy Mountains. Daarnaast sta ik open om door te trekken naar NZ en/of via Azie rustig terug te trekken naar Nederland. Mijn plan is hostels pakken, vrienden maken en die bezoeken en hopelijk voor een deel een campervan huren (dus reismaatjes gezocht!!).
Iemand die zich bij mij wil aansluiten? Het lijkt me gezellig om zoveel mogelijk mensen te verzamelen! Het maakt me niet uit waar we beginnen of eindigen (ik koop mn ticket terug naar OZ pas in Bali, dus het maakt niet uit waar ik van start ga), ik ben dus erg flexibel wat dat betreft!
Ik zag je berichtje staan. Ben Marian 24 jaar, woon in Roermond (Limburg). Zelf altijd al plannen gehad om te gaan reizen. Nieuw Zeeland, Australië en Azië trekken me erg aan. Hou van natuur, cultuur, lekker eten en n keertje te relaxen aan het strand.
Zelf nog nooit rond gereisd, voor mij een nieuwe uitdaging!!
Weet niet hoeveel de kosten e.d. zijn.
Wat jouw verwachtingen zijn?!
Zou zelf graag Australië, Nieuw Zeeland, liefst ook nog Fiji willen zien. En via Azië terug naar NL. Maar daar kunnen we misschien wel uit komen. Hoor graag van je!
Ik ga 3 oktober naar Australie en dan wil ik 3 maanden door OZ reizen om daarna naar Nieuw Zeeland te vertrekken (waarschijnlijk 2 januari). Misschien kunnen we contact houden via Facebook ofzo? Wie weet zijn we tegen die tijd in dezelfde regio en kunnen we wel een stuk samen reizen of samen in Nieuw Zeeland reizen?