augustus 2014

De westkust van Zweden is niet zo bosrijk. En Noorwegen is bepaald niet bosarm.

Je bent zeker bang dat iemand foei tegen je zegt. Ja, ja.

Zo Goolge heeft er een groot deel van de winter beperking afgehaald. Alleen boven langs na Flam kan ik niet maken dus deze route gaat nu nog door de tunnel maar we willen daar dus niet gaan rijden.

Alle voorbereidingen zijn in volle gang. Begin mei gaan we een paar dagen kamperen om de daktent uit te proberen.
De boot is geboekt. Overtocht naar Langesund vanaf Hirtshals.
Mijn reisdagboek met ideeën voor onderweg komt ook steeds meer in te staan. Stuwdam hier, oude mijn daar. Natuurlijk watervallen en wandelingen enzo.
Gletsjer wandeling staat boven aan mijn lijst.

De route blijft een indicatie. Mochten we ergens langer willen blijven of uit eindelijk anders gaan rijden gooien we de route om.

Ziet er mooi uit hoor! :slight_smile:

Inmiddels hebben we ons proefkampeer sessie achter de rug. Het weer was echt niet geweldig, bijna alleen maar regen gehad. Hoop niet dat het een voorbode is geweest voor de " echte vakantie"
Maar wat het belangrijkste is: de daktent en de bustent zijn ons goed bevallen. Hebben nu na genoeg onze kampeer uitrusting compleet en nu maar wachten tot het augustus wordt…

IMG_3921.jpg

hmmmmmm beetje jammer dat de foto op zijn kop staat terwijl die wel goed op de computer wordt weergegeven…

Kwestie van laptop op z’n kop zetten! :slight_smile:

Margriedt, kijk eens op chrisendees.waarbenjij.nu (type dit in je adresbalk van internet explorer) wij zijn nu bijna drie weken thuis en hebben een prachtige route gereden door Noorwegen. Ook stukken die jullie willen gaan rijden! Wegnummers en zo staan erbij! Het is het reisverslag Zuid Noorwegen. Veel plezier met de voorbereidingen!

Hoi Desire, ik heb met veel plezier je reis verslag gelezen. We komen idd langs een hoop plekken waar jullie nu ook zijn geweest. Erg leuk om al een beetje in de vakantie stemming te komen. Nog een paar weekjes en dan is het voor ons zo ver!!!

Hoi Margriedt

Leuke vakantie gehad? Alles goed gegaan met de tenten?

Groetjes Thijs

Via Wereldwijzer app