Hallo allemaal,
Mijn naam is Laura, 20 jaar oud en op dit moment studeer ik Media & Entertainment Management aan Hogeschool InHolland Rotterdam.
Ik heb besloten dat ik volgend schooljaar een jaartje “vrij” wil nemen van school, zodat ik iets kan doen wat ik altijd al zou willen: voor een langere periode naar het buitenland.
Het lijkt me dan ook ontzettend leuk om als au-pair aan de slag te gaan bij een Nederlands gezin wat in New York woont.
Meer informatie kun je lezen op mijn profiel op aupair-world.net : http://www.aupair-world.net/index.php/my_aupair_world/profile/
Dus ben je op zoek naar een au-pair vanaf begin volgend schooljaar, dan hoor ik het heel erg graag via laura-vdp@live.nl
Groetjes,
Laura
Hallo Laura,
Mijn naam is Marijke en ik werk voor Activity International; via ons kun je ook als au pair in de VS aan de slag! Ik wil je erop wijzen dat je helaas niet zonder organisatie in de VS aan de slag kan/mag, omdat je hiervoor een J1-visum nodig hebt. De visumaanvraagformulieren hiervoor kun je alleen via een (Amerikaanse + Nederlandse) organisatie krijgen, die aan de voorwaarden van de Amerikaanse overheid voldoet. Probeer je zonder geldige visumpapieren in de VS aan de slag te gaan dan is dat illegaal. Je kunt hiermee grote problemen krijgen bij de douane en het land uitgezet worden (of in de komende 5 jaar niet meer binnen mogen komen). Neem gerust eens een kijkje op onze site of bel/mail mij als je vragen hebt!
Groetjes,
Marijke