Ik ben Kim, 20 jaar en ik woon in Assen.
Ik ben dol op reizen! Ik ben al in Frankrijk, Australië, Portugal, Turkije, Duitsland, Oostenrijk en België geweest. Dat was echt super! Ik ben jaren (5) in Turkije geweest dat was super en ik kom er nog graag maar ik wil ook graag naar andere landen!
Ik wil heel graag straks als Au pair een jaar naar Amerika. Dat is de makkelijkste mannier om wat geld te verdienen, ook nog te kunnen reizen en wat van Amerika te zien. Dit is iets wat ik al meer als een jaar wil doen en misschien straks ook echt ga doen!
Ik ben er druk mee bezig en misschien in oktober dat ik een jaar heen ga.
Ik heb er heel veel zin in en het zal voor mij zelf ook goed zijn. Ik ben druk bezig met uitzoeken hoe & wat… Wat ik er allemaal nodig zou hebben als ik heen ga. (tips zijn altijd welkom!)
Verder zou ik voor een halfjaar/jaar naar Australië willen.
Ook weer met dat Au pair gedoe. Het lijkt me een prachtig land, een land waar ik al als klein meisje heen wil! (vroeger als heel klein meisje ooit geweest)
Misschien eerst een half jaar Au pair en er dan reizen.
Dit zijn dus de 2 landen waar ik graag heen wil en graag meer informatie over wil!
Ik ben nu nog jong en kan het nu nog doen. Ik heb geen vriend, ben klaar met mijn opleiding dus wat houd mij tegen?
Hi Kim! Superleuk dat je als Au pair naar Amerika wilt gaan. Eigenlijk is het soort van noodzakelijk om met een organisatie te gaan, dit omdat je een J1 visum nodig hebt om legaal in Amerika te kunnen verblijven als Au pair. Er zijn altijd wel wat meiden die het zelf proberen te regelen, gewoon via een familie via internet. Wij hebben al regelmatig gehoor dat die meiden bij binnenkomst in Amerika gelijk teruggestuurd werden. Tja, de douanebeamten zijn erg goed in ondervragen ;-). In principe is het vrij goedkoop om voor een jaar naar Amerika te gaan en voor jou heeft het alleen maar voordelen om met een organisatie te gaan (dingen zijn goed geregeld, de familie wordt samen met jou goed geselecteerd, je bent verzekerd en misschien wel het allerbelangrijkste je hebt altijd iemand om op terug te vallen). Als je meer wilt weten over het Au pair programma van Activity International dan mag je altijd eens mailen met mijn collega Marijke, zij begeleidt alle au pairs via ons: [EMAIL=“marijke@activityinternational.nl”]marijke@activityinternational.nl. Natuurlijk ben je ook welkom op onze infodag op 21 april, daar zal ook een ex-au pair zijn.