Au Pair Gezocht in Norwalk, USA - PER Mei 2018

Leuke, sportieve, au pair gezocht in Norwalk, Connecticut, USA per Mei 2018.
Wij zijn een Nederlands/Jamaicaanse familie die actief is en graag je in huis wilt nemen en je een onvergetelijk ervaring bezorgen terwijl jij verantwoordelijk bent voor onze twee dochters van 1,5 en 3 maanden als wij naar ons werk zijn. Daarnaast hebben we twee honden die er ook bij horen en een wandelingetje nodig hebben.

We wonen in Norwalk USA, ongeveer een uur met de trein naar NYC. In principe heb je meeste weekenden vrij en kun je dan bijvoorbeeld erop uit om met andere au pairs leuke dingen te gaan doen.

Ik ben zelf 2x au pair geweest en heb een geweldige ervaring gehad. Onze au pair van nu komt ook in Nederland en gaat na haar jaar weer naar huis.

Als je au pairen bij ons wel iets lijkt (van ongeveer Mei 2018 - Mei 2019), email me dan op yzzilp@hotmail.com. Mail me een leuk verhaal over jezelf, je hobbies, je ervaring met kinderen, andere dingen die leuk zijn om te weten, vragen voor ons etc.

Groetjes, Lizzy

Ter informatie:
Om een au pair in Amerika te zijn, zul je uiteindelijk via een Agency zoals cultural care au pair moeten gaan. Je komt dan voor een jaar bij ons in huis wonen. De Agency zal je ervaring controleren, je Engelse taal vaardigheden testen en andere achtergrond testen doen. Je kan het beste eens op hun website kijken als je geïnteresseerd bent om au pair in Amerika te worden. Amerikaanse regels zijn anders dan Europese au pair regels.

Perfect voor studenten die rond April/Mei klaar zijn met hun studie en een tussenjaar in Amerika wel iets lijkt, goed met kinderen zijn en zin heeft in een geweldige ervaring. Daarbij ook nog je Engels verbeteren!

**We gaan nu (Oktober/November) starten met het interview proces, dus als je geïnteresseerd bent of vragen hebt, stuur me dan een mailtje op yzzilp@hotmail.com. Het lijkt misschien wat ver weg, maar de tijd vliegt en het duurt even voordat je een visum hebt voor Amerika.

Groetjes, Lizzy**