Wij zijn een gezin met twee jongens (4 en bijna 3 jaar oud) uit Amsterdam, nu woonachtig in Brussel . Wij zoeken voor het schooljaar 2015-2016 een lieve en verantwoordelijke au-pair. De au-pair zou de jongens dagelijks om 15h15 uit school halen en voor ze zorgen tot omstreeks 18h30. Daarnaast ze zou maximaal twee maal 's avonds laat oppassen.
Brussel is een bruisende internationale stad en het centrum van Europa. Je kunt hier bovendien goed Frans leren.
Ik ben wel geïnteresseerd om au pair bij jullie te worden. Ik zal me eerst eens voorstellen.
Mijn naam is Ilse Dijkstra. Ik ben 21 jaar oud en ben sinds april gestopt met mijn opleiding omdat hij niet goed bij mij past. Voor deze studie -Sociaal pedagogisch hulpverlening- heb ik met succes de opleiding Onderwijsassistent afgerond en hierbij veel ervaring opgedaan met verschillende kinderen en verschillende leeftijden. Daarnaast heb ik mijn vrije tijd veel ervaring opgedaan met verschillende oppasadressen. Dus ik weet goed hoe ik met kinderen om moet gaan en ik vind ze ook fantastisch en heb mijn oppaswerk en stages altijd met heel veel plezier gedaan.
Hopelijk spreekt u dit aan en krijg ik een bericht terug.