Lief gezin gezocht

Hallo!

Vanaf oktober 2012 ben ik op zoek naar een leuk gezin, zowel binnen- als buitenland, die mijn hulp kunnen gebruiken. In 2008 heb ik eerder gewerkt als zomer aupair in Noorwegen en ik deze zomer heb ik twee maanden gewerkt als aupair in Zwitserland bij drie lieve kindjes.

Mijn naam is Nikki, ik woon in Leeuwarden en ben 22 jaar.
Momenteel ben ik gestopt met studeren. Hier voor heb ik een jaar pedagogiek en sociaal pedagogisch hulpverlening gedaan en ik ben afgestudeerd onderwijsassistent.

Via mijn stages heb ik veel geleerd over het werken met kinderen. Ook heb ik vorig jaar met een kamp meegedraaid met kinderen met ADHD/autistische stoornissen.
Verder rook ik niet, ben bereid huishoudelijke klusjes te doen en de komende maanden beschikbaar!

Dus ben je opzoek naar een lieve en betrouwbare oppas voor de aankomende maanden, of weet je nog mensen die hier naar op zoek zijn. Dan hoor ik dit graag!

Groetjes Nikki

Hoi,

Ik heb je een prive berichtje gestuurd hoop snel iets van je te horen.

Groetjes milou

Hallo Nikki,

Wij zijn een Nederlands gezin, dat in een dorpje, 15 minuten (met de auto) onder centrum Brussel woont. We hebben twee dochters, anderhalf en zes, die beiden naar school en de crèche gaan. We zijn met spoed (va begin oktober) op zoek naar een au-pair in verband met ons werk in Den Haag. Mocht je interesse hebben, dan kun je mij contacteren. Hoop spoedig iets van je te horen, met vriendelijke groet, Kim

hi Nikki,

ik ben op dit moment zelf au pair in Brussel, bij een lief nederlands gezin. Ik heb erg last van heimwee en vind in Brussel niet goed mijn plekje, dus de familie is op zoek naar iemand die zo snel mogelijk kan komen! De kinderen, twee meisjes en een jongen, zijn 7,9 en 11 en gaan naa een franse school. Het gezin woont heel dicht bij het centrum van de stad, op zon tien minuten fietsen van de grote markt. Ik hoop erg graag wat van je te horen, je kan me mailen op mereldek@hotmail.com
groetjes Merel

Hallo !
Zoek je nog een gezin ? Ik ken een gezin - moeder is nederlandse en kinderen spreken ook Nederlands - in Zuid-Spanje dat een Au Pair zoekt vanaf nu voor ongeveer 6-7 maanden. Iets voor jou ? Stuur me een berichtje : marion.van.overveld@gmail.com