Dringend: Au-pair gezocht in Zwitserland

Hallo,

Wij zijn een Nederlandse familie woonachtig in Zwitserland en zijn met spoed op zoek naar een Nederlands sprekende au-pair voor mijn zoontje (9) en dochter (7). Hard werken is het bij ons niet, wel erg leuk. We wonen aan het meer van Zurich en de dichtsbijzijnde pistes zijn 15 min. van ons huis verwijderd. Mijn kinderen zijn flexibel en zelfstandig maar willen graag dat iemand thuis is als zij van school komen!
Wie helpt mij uit de brand? Of kan mij doorverwijzen naar iemand die aupair wil zijn

Dag,
Marielle

Hallo,

Ik ben Anouk, 18 jaar en opzoek naar een gezin. Ik ben assistent-peuterleidster geweest (stage) en ik heb diverse oppasbaantjes gehad. Mijn hobby’s zijn paardrijden, motorsport kijken en met vrienden leuke dingen doen. Ik ben 3 maanden beschikbaar maar als het bevalt zelfs tot 1 jaar.

Vriendelijke groet,
Anouk

Hallo Marielle,

Het lijkt mij heel leuk om au-pair bij jullie te zijn! Ik ben volgend jaar beschikbaar. Heb stage gelopen bij een kinderdagverblijf en heb 3 vaste oppasadresjes met kinderen van 0 tot 7.
Mijn hobby’s zijn: paardrijden, snowboarden en uitgaan.
Ik hoop snel wat van u te horen.

Groetjes,
Dominique
06-28118534

Hoi Marielle,

Ik ben dus Bernadette en ik heb 3 broerjes en 1 zusje. Ik houd van oppaswerk en doe ook de opleiding voor sociaal-agogisch werker. Ik heb een aantal stage’s achter de rug en ben beschikbaar in de voorjaars-, zomer-, herfst- en kerstvakantie.

Mocht u nog interesse hebben in een au-pair, reageer dan gewoon want vragen stellen staat vrij bij mij ;).

Groetjes,
Bernadette
[EMAIL=“bernadette_1987@live.nl”]bernadette_1987@live.nl

P.s.: Ik kan skiën.