Hoi hoi,
Ik zou graag in contact komen met andere Nederlanders/Au pairs in Zwitserland. Het lijkt mij erg leuk om mijn ervaringen te delen en met andere meiden iets leuks te gaan doen! Zelf woon ik in het Duitstalige deel van Zwitserland met heel veel plezier!
Als jij dat ook graag wilt, niet twijfelen maar mij gewoon een berichtje sturen!
Groetjes,
Femke
Hallo!!
Ik zit serieus te overwegen om een jaar als au-pair te gaan werken voordat
ik ga studeren. En dan zou ik graag naar Zwitserland willen. Zou jij me wat over je ervaringen als au-pair in Zwitserland kunnen vertellen? Kun je het aanraden? Ben je via een
organisatie daar? Waar moet je opletten?
groetjes,
eefie
He meiden,
Ik kom voor het eerst op dit forum. Maar ik ben op zoek naar een lieve nederlandstalige au pair met rijbewijs voor mijn twee frans/nederlandse kindjes!!
Weten jullie misschien iemand? Wij wonen in Geneve, Zwitserland.
Dank!!
Wendy
Hoi Hoi,
Ik heb een hele andere vraag,
woon je toevallig nog in Zwitserland?
Ik woon er ook sinds drie weken en zoek sociaal contact.
Ik hoop wat van je te horen,
Groetjes, isabel
Hoi Isabel,
jaaaaahoor, ik woon nogsteeds in Geneve, alweer 10 jaar en er komen er denk ik nog wel 20 achteraan hihi.
Ik weet niet hoe oud je bent? ik heb nl binnenkort een nieuwe au pair en zij zoekt vast en zeker ook sociaal contact dus misschien kan ik jullie aan elkaar voostellen?
zou je even willen mailen naar wendyw@bluewin.ch, dat is voor mij een stuk makkelijker.
dank je,
Wendy
heeeey Frances!
wat cool dat je in zwitserland als au-pair werkt!
ik zou dat ook zo graag willen ik weet alleen niet hoe:(
Kun je mij a.u.b helpen en zeggen hoe je dat hebt gedaan, ik wil het zooooooo graag
groetjes !
Hey!
Ik ben opzoek naar een job als au pair job in Zwitserland voor deze zomer?
Ik heb me nog maar net aangemeld op deze site dus weet nog niet zo goed hoe dit allemaal in elkaar zit maar moest u geïnteresseerd zijn mag u me gerust iets laten weten!
groetjes anouk
Hallo Isabelle,
Ik zit maar net op dit forum en vroeg me af of je deze zomer nog in Zwitserland bent.
Ik ga er deze zomer namelijk 2 maanden als au-pair werken. Als jij er dan nog bent,
en je hebt zin in sociaal contact, dan hoor ik het graag. Ik zal in de buurt van Lausanne,
Genève zitten.
Groetjes,
Maha
Hoi Wendy,
Ik kom deze zomer voor twee maanden als au-pair naar Zwitserland, ergens tegen Genève-Lausanne. Waar exact weet ik nog niet. Ik las in jouw eerder berichtje dat je een au-pair zoekt en eventueel ons in contact kan brengen. Ik hoop dat je iemand gevonden hebt. Ik ben voor de zomer wel op zoek naar wat sociaal contact in mijn vrije tijd.
Als je mensen weet (ik ben zelf 27 jaar), dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Maha