Au-pair/oppas zomer 2012 aangeboden

Hallo!

Vanaf eind juni tot en augustus 2012 ben ik op zoek naar een leuk gezin, zowel binnen- als buitenland, die mijn hulp kunnen gebruiken. In 2008 heb ik eerder gewerkt als zomer aupair in Noorwegen.

Mijn naam is Nikki, ik woon in Leeuwarden en ben 22 jaar.
Momenteel studeer ik voor sociaal pedagogisch hulpverlener. Hier voor heb ik een jaar pedagogiek gedaan en ik ben afgestudeerd onderwijsassistent.

Via mijn stages heb ik veel geleerd over het werken met kinderen. Ook heb ik vorig jaar met een kamp meegedraaid met kinderen met ADHD/autistische stoornissen.
Verder rook ik niet, ben bereid huishoudelijke klusjes te doen en deze zomervakantie beschikbaar!

Dus ben je opzoek naar een lieve en betrouwbare oppas voor aankomende zomer, of weet je nog mensen die hier naar op zoek zijn. Dan hoor ik dit graag!

Groetjes Nikki

Hoi Nikki,

Wat leuk dat je er aan zit te denken om als au pair te gaan werken. Ik heb het zelf ook gedaan en vond het zeer leuk om te doen.

Lees vooral (mocht je dat nog niet gedaan hebben) even mijn post http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=111609

Hier vind je allerlei informatie en ook een betrouwbare website die ik zelf ook gebruikt heb om een gastgezin te vinden.

Heb je al ideeen? Waar naartoe bijvoorbeeld?

Anyway, lees die post even en als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag. En ik ben benieuwd :slight_smile:

Groetjes
Nathalie

Hi Nikki,
Wij zijn op zoek naar een au pair voor de zomermaanden. Wij hebben een tweeling van 15 maanden en een dochter van 3,5. We wonen in een dorp niet ver van Genève in Zwitserland.
Mocht je interesse hebben mail me dan op kopje_suiker@hotmail.com
Anouk

Hoi,
Ben je nog op zoek naar een Aupair job voor de zomer ?
Belgisch/Spaanse familie met 2 kinderen, Laura(10) en Sam(8) zoekt met spoed een nederlandstalige Au Pair voor de zomermaanden aan de Costa Brava, Spanje.
De familie schrijft :
‘Sam en Laura zijn sportieve en opgewekte kinderen. Ze hebben veel interesses, zijn graag buiten, sportief en zitten veel in het water. We wonen dicht bij de zee, tussen Lloret de Mar en Blanes, aan de Costa Brava. We hebben een kat en een hond. Ik denk dat wij heel gemakkelijke mensen zijn en hoop dat we samen een fijne zomer hebben!
Wij zoeken iemand die voldoende ideeën heeft om kinderen bezig te houden, dus voldoende creatief.
De bedoeling is om nederlands met de kinderen te spreken. Je zal in ieder geval ook wel spaans opsteken want onderling spreken ze spaans en met mijn man kan je ook oefenen. We wonen in een huis met tuin en ook een eigen moestuin. We zijn geen uitgaansmensen maar genieten van ons huis en omgeving. Hopelijk spreekt het je aan en contacteer je ons!’
Profiel is zichtbaar op Aupair World Profile - AuPairWorld
Als dit je interreseert of je vragen hebt, laat het me weten,
Marion