au pair Zwitserland (Geneve) juli-aug

Nederlands gezin op zoek naar een au pair voor de zomermaanden.
We hebben een tweeling van 15 maanden en dochter van bijna 4.
Wij wonen op een half uur van Geneve, dicht bij het meer en hebben meestal erg mooi weer in de zomer.
De au pair heeft een eigen studio bij ons huis.

Goedemorgen,
hier even een snelle reactie voordat ik aan het werk ga. Ik ben op zoek naar een baantje voor in de zomervakantie en kwam zo op dit bericht. Ik studeer nu Orthopedagogiek (ik heb een diploma Pedagogiek) en werk hiernaast als gastouder. Omdat het gezin waar ik nu oppas, in de vakantie geen oppas nodig heeft (i.v.m. zwangerschapsverlof), ben ik dus op zoek naar een ander baantje. Ik ben toevallig in de zomervakantie in de buurt van Geneve op vakantie. Ik las dat jullie voor juli en augustus oppas zoeken, helaas ben ik alleen in augustus beschikbaar. Ik weet niet of jullie hier iets aan hebben maar omdat dit mij een leuke baan lijkt, toch even een mailtje.
M.v.g. Sietske Altena

1 like

Beste Sietske,

Ik ben een (momenteel gestopte) studente van 19 jaar die eventjes de tijd wil nemen om de wereld te zien. Naast reizen ben ik graarg creatief bezig met o.a. tekenen, schilderen, filmen, fotografie, muziek,acteren, dansen,… Er is niks wat me niet interesseert. Ook heb ik een zusje van 11 wier ik vroeger maar al te vaak heb moeten verschonen en op heb moeten passen. Daar naast heb ik ook meerdere keren opgepast bij buren, ingevallen voor huisgenoten en 5 maanden bij een 3 jarig jongentje in Utrecht ( waar ik momenteel woon). Ik ben beide maanden juli en augusuts beschikbaar. Als u geinteresseert bent, mail dan gerust terug naar het onderstaande adres.

vriendelijke groeten,
Jeanou Grauzinis

jeanou.grauzinis@gmail.com

Ik wil je er even op wijzen dat je niet moet reageren op Sietske maar op de post van Nouk78. Deze vraagt immers om de au pair. Sietske is ook iemand die op de post van Nouk78 reageert. Hou het even in het ook om misverstanden te voorkomen :wink:

1 like

was een late post dus denk dat ik even helemaal verkeerd gekeken had. maar bedankt :slight_smile:

Hi Sietske. Sorry we zoeken iemand voor 2 mnd en hebben inmiddels een goede kandidaat op t oog. Hartelijk dank.

Hallo Nouk,
Mag ik u vragen om mij even op de hoogte stellen (gewoon hier een berichtje achterlaten) wanneer u een geschikte au pair gevonden hebt, dan kan ik deze topic sluiten zodat er niemand meer op kan reageren.
Alvast bedankt.

Groetjes
Nathalie - Au Pair Forumbeheerder

Beste Natalie,
Dank voor dit forum, wij hebben iemand gevonden!
Groetjes Anouk

Dag Anouk,

Bedankt voor de update, dan kan ik deze topic sluiten zodat er niemand anders meer per ongeluk op kan reageren.

Heel veel succes met de au pair :slight_smile:

Groetjes
Nathalie