Au pair england summer 2010

Hello,

I’m Yvette van Ruijven and 20 years old. I’m studying Dance in Education and I’m in my second year. I left home about a year and a half ago. I’ve my own room in Arnhem close to school. In the weekends I often go to my parents house. I’ve three little brothers living there, so it’s nice to be there once in a while.
I like to dance, read, going out with friends and ofcourse taking care of kids. I really want to work as an au pair in England during the summer. I’m available in the months july and august of 2010. I would like to be in a loving and caring family nearby a city, so I can see and do things in my days off.
I’ve some experience with child care, but not as an au pair. A while ago I took care of three children in the age of 5-10. I picked them up from school and took them, when needed, to music lessons, sports, play dates etc.

Something you might think is interesting:
I don’t smoke, I really like pets, I’ve my driving licence.

Are you interested? Please contact me!
[EMAIL=“yvet_9@hotmail.com”]yvet_9@hotmail.com

Lots of love,
Yvette van Ruijven

Hallo,
Ik ben Yvette van Ruijven en 20 jaar oud. Nu doe ik de opleiding Docent dans. Sinds anderhalf jaar woon ik op kamers in Arnhem dichtbij school. In de weekenden ga ik vaak naar mijn ouders. Ik heb daar ook nog 3 kleine broertjes wonen, dus het is ook wel gezellig om daar af en toe heen te gaan.
Ik houd van dansen, lezen, uitgaan met vrienden en natuurlijk het verzorgen van kinderen. Ik wil graag als au pair werken in Engeland in de maanden juli en augustus van 2010. Ik ben graag in een liefhebbend en zorgend gezin in de buurt van een stad. Zodat ik wat kan zien en doen als ik vrije tijd heb.
Ik heb wat ervaring in het zorgen voor kinderen, alleen nog niet als au-pair. Ik heb een tijdje voor drie kinderen gezorgd. Ik haalde ze op van school en bracht ze naar muziekles, sporten of vriendjes/vriendinnetjes toe wanneer dat nodig was.
Wat misschien interessant is:
Ik rook niet, ik houd van huisdieren en ik heb mijn rijbewijs.

Bent u geinteresseerd? Neem dan contact met mij op:
[EMAIL=“yvet_9@hotmail.com”]yvet_9@hotmail.com

Groetjes,
Yvette van Ruijven