Aangeboden: au pair vanaf oktober/november 2009

Ik ben een 17-jarige meid, eind september dit jaar word ik 18, en als het goed is haal ik over een paar weekjes mijn vwo-diploma.
Wat ik volgend jaar wil gaan doen is me eigenlijk nog steeds niet helemaal duidelijk maar het liefste wil ik gewoon een tijd weg. Weg uit dit kikkerland. Als het even zou kunnen naar Spanje, Engeland, Portugal of Italië.
Zodoende ben ik op zoek naar een gezellige familie die rond die tijd een au pair nodig heeft. Ik ben beschikbaar tot rond juni 2010. Bovengenoemde landen hebben wel mijn voorkeur maar ik sta zeer open voor andere suggesties.
Verder heb ik de nodige ervaringen met oppassen, maar langere tijd in een gezin verblijven om daar voor de kinderen te zorgen is nieuw voor mij en zeker een uitdaging die ik graag aanneem.
Ik hoop snel een reactie te krijgen zodat ik weet of ik voor volgend jaar enige zekerheid heb.
Groetjes, Suzanne

Hallo!

Wij zijn op zoek naar een aupair. Wij wonen in omgeving Los Angeles and hebben twee kinderen. Wij hebben momenteel een advertentie op Hyves staan met foto’s. Onze huidige aupair vertrekt in September. Heb je interesse en zijn jouw data flexibel (langer).

Hartelijke groet, Carmen Carley

hoi ik weet een leuk gezin in engeland hoop wat van je te horen

groetjes marie-jeanne