Hallo iedereen!
Mijn naam is Valerie. Ik ben 16 jaar (in september word ik 17) en zit in m’n examenjaar van de HAVO. Ik wil voordat ik aan een nieuwe studie ga beginnen er een jaartje tussenuit. Ik vind het heel leuk om te reizen, nieuwe culturen te leren kennen en nieuwe mensen te ontmoeten. Ook vind ik het heel leuk om met kinderen om te gaan. Ik heb al heel veel ervaringen met het oppassen op kinderen van de leeftijden 2 tm 13 jaar. Ik pas zelf al op sinds m’n 13e.
Ik rook niet en ik heb geen problemen met het werken bij een alleenstaand ouder. Ik vind het heel leuk om te reizen, te dansenn, creatieve dingen te doen, te shoppen en om leuke dingen te doen met mijn vrienden.
Na dit jaar als au pair wil ik naar de Hogere Hotelschool in Den Haag om daar Hoger Hotel Management te gaan doen. Ik heb hiervoor nog een extra taal nodig en ik ben momenteel bezig met een cursus spaans. Mijn nederlands en engels zijn zeer goed, spaans zal tegen die tijd op een beginnersniveau zijn en ik kan duits een beetje verstaan. Ik zou de kinderen ook basiskennis van het engels of spaans kunnen bij brengen als jullie dit zouden willen.
Ik denk dat ik wel geschikt als au-pair zal zijn omdat ik het leuk vind om met mensen om te gaan. Ik word vaak omschreven alsiemand die een vriendelijke persoonlijkheid heft, behulpzaam en spontaan is en een actieve werkhouding heeft. Ik ben zeer verantwoordelijk en volgens anderen volwassen voor m’n leeftijd.
Ik zou vanaf half augustus/september 2010 als een au-pair willen gaan werken. Ik ben beschikbaar voor ongeveer een half jaar, maar ik kan eventueel ook nog wel iets langer blijven. Als er mensen geinteresseerd zijn kan je hier reageren en zal ik mijn e-mail adres geven.
Liefs, Valerie