Au-pair aangeboden v.a. april 2011

Hallo!

Ik ben Marlieke. Ik word in februari 18 jaar. Ik ben op zoek naar een gezin met lieve kinderen dat op zoek is naar een geschikte au-pair. Ik ben ondernemend en ben altijd al een enorme reisfan geweest, nieuwsgierig naar andere culturen en andere talen!

Ik heb inmiddels 4 jaar oppaservaring. Ik heb nog niet eerder als au-pair gewerkt. De leeftijd van de kinderen uit het gezin maakt niet uit, elke leeftijd heeft z’n charmes! Ik heb opgepast bij kinderen van 6 maanden t/m 11 jaar. Ik ben jong en ik ben er altijd voor in om leuke dingen te ondernemen met mijn oppaskindjes (en het gezin). Hiernaast ben ik ook een verantwoordelijke oppas, ik weet hoe ik moet reageren in de onverwachte situaties waarin kinderen zich soms weten verwikkelen. Dit komt voornamelijk omdat ik ook een aantal keren voor langere tijd heb opgepast (een week bijvoorbeeld, als de ouders op vakantie waren). Ook dit vond ik altijd erg leuk en gezellig om te doen! Alleen maar goede, leuke ervaringen mee opgedaan.

Ik studeer momententeel Communicatiemanagement aan Hogeschool Utrecht. Ik ga stoppen met deze opleiding omdat ik er tijdens het volgen van deze opleiding ben achtergekomen dat ik het toch heel belangrijk vind om meer met mensen(kinderen?) te maken te hebben tijdens mijn opleiding en mijn werk later.

Ik wil volgend jaar een andere opleiding gaan volgen. Omdat de laatste open dag plaatsvindt op 27 maart, zou april voor mij perfect zijn om te beginnen! Ik ben beschikbaar t/m augustus.

Mocht u op zoek zijn naar een au-pair en interesse hebben;
Ik hoor graag van u!

Met vriendelijke groet,

Marlieke
[EMAIL=“Mar.lieke@live.nl”]Mar.lieke@live.nl