Ik ben Elisabeth v Dijk, ben 21 jaar en kom uit Friesland. Op dit moment volg ik de opleiding pedagogisch medewerker kinderopvang niv 3.
Ik kom uit een groot gezin, wij zijn thuis met 4 meiden en 1 jongen. Omdat mijn zussen al kinderen hebben heb ik hier al heel veel ervaring mee!
Ik pas regelmatig op en vindt het leuk om leuke dingen met hen te gaan doen.
Zij zitten in de leeftijd van 15, 6, 4, 2.5, bijna 2 en 1,5 jaar. Binnen nu en 2 weken wordt er nog een tweeling verwacht en eind december nog een baby.
Omdat ik in febr 2011 klaar ben met school wil ik volgend jaar graag in de zomerperiode als au-pair aan de gang. Nadat ik mijn diploma binnen heb wil ik langer gaan.
Ik hou zelf heel erg van reizen en dit lijkt mij een hele grote uitdaging. Ik werk met kinderen wat ik geweldig vind en ik zie wat van de wereld.
Mijn hobby’s zijn verder: Knutselen, wandelen, zwemmen, reizen.
Zoekt u voor de zomerperiode 2010 een au pair? Dan hoop ik van u te horen!
ben jij beschikbaar 23,24 en 25 juli ?
wij zoeken voor een welgestelde engelse familie een nanny om 3 dagen mee te varen op een luxe jacht, en bij gebleken geschiktheid in overleg eventueel ook nog eens 2 weken in augustus.
zie graag je cv ( liefst in het engels ) liefst voor vrijdag a.s tegemoet.
[EMAIL=“info@menorcaroyal.es”]info@menorcaroyal.es
Beste Rachel,
Mocht dit gezin nog een nanny zoeken voor aankomende zomer, hoor ik het graag!
Ik ben derdejaars pedagogiek studente, werk daarnaast als gediplomeerd gastouder en heb veel woon- en werkervaring in en buiten Europa.
Hoi Elisabeth,
Wij zijn op zoek naar een au pair voor de maanden september en oktober.
We hebben 2 zoons van 4 en 7 en we wonen in zuid Frankrijk, vlakbij Avignon.
Mocht het wat voor je zijn laat het me dan weten dan geef ik wat meer info.
Groetjes Esther van den hengel