Au Pair Aangeboden !!

Hallo Allemaal,

Ik zal me even kort voorstellen:
Mijn naam is Danielle Vink, ik woon momenteel in Breda en ben 24 jaar oud.
Ik heb de opleiding spw-4 gevolgd en werk nu ruim 4 jaar in de zorg. Mijn ervaring ligt in het begeleiden van kinderen en jongeren van alle leeftijden.
Daarnaast heb ik met deze doelgroep veel ervaring opgedaan als het gaat om kinderen met speciale behoeften.
Ik heb al eerder een berichtje hier geplaatst, maar begon toch te twijfelen of ik het wel echt wilde.
Maar nu heb ik de knoop voor mezelf doorgehakt. Ik heb mijn baan opgezegd en heb momenteel nog 3 maanden de tijd om iets anders te vinden.
Het leukste zou ik het nu vinden om mijn droom waar te maken en bij een Nederlands gezin in het buitenland Au Pair te zijn.

Ik zou het erg leuk vinden om in een gezin terecht te komen die mij opnemen in het gezin alsof ik erbij hoor. Daarnaast ben ik zelf een erg open , gezellige meid die het erg leuk lijkt om voor jullie kinderen te zorgen!!

Mocht iemand geïnterreseerd zijn dan hoor ik het graag en als er nog vragen zijn aan mij mogen die altijd gesteld worden natuurlijk!!

Groetjes,

Daniëlle

O jullie kunnen mij natuurlijk ook gewoon mailen op :

danielle.vink21@live.nl

Groetjes,

Daniëlle

Hallo Allemaal,
Nog even voor de duidelijkheid, was ik vergeten hierboven te vermelden, maar ik krijg wat mailtjes van gezinnen die de vraag hebben of ik bijvoorbeeld in Januari kan beginnen.
Mijn contract loopt momenteel wel tot 29 februari 2012, dus ik kan op zijn vroegst pas in maart bij jullie beginnen.

Dus als iemand daar naar op zoek is dan krijg ik natuurlijk nog steeds , heel erg graag, reacties!! :wink:

groetjes, Danielle