Zeer ervaren kandidaat au pair

Hallo,

Ik ben Daphne Segers en ben 25 jaar. Ik ben een spontaan, geduldig en ondernemend persoon, die het erg leuk vind om met kinderen te werken en van een uitdaging houd! Ik vind het leuk om van en met kinderen te leren!
Vandaar dat ik hier tijdens diverse studies de afgelopen jaren veel ervaring in heb opgedaan. Allereerst heb ik de diploma’s SPW3 en Onderwijsassistente behaald. Daarna ben ik de Pabo (leerkracht basisonderwijs) gaan doen, waarvoor ik vorige week afgestudeerd ben. Ook heb ik vanaf mijn 16e op veel kinderen gepast en ben ik vanaf 2011 een geregistreerde gastouder. Dit betekent o.a. dat ik ook in het bezit ben van een kinder EHBO diploma. Ook ben ik sinds 2013 voorzichtster van een jeugdscommissie. Door al deze jaren heen heb ik heel veel ervaring opgedaan met diverse leeftijden en leer-/gedragsproblemen. Referenties hiervan zijn dus ook geen probleem!

Nu ik afgestudeerd ben, ben ik vanaf september (of de maanden daarna, bv. november - januari) op zoek naar een (tijdelijke) nieuwe uitdaging waarbij ik met kinderen kan werken en wellicht mijn talenkennis verder kan ontwikkelen. Mijn voorkeur gaat uit naar 2 á 3 maanden. Au pair zijn lijkt mij een leuke en zeer leerzame uitdaging, waarvan ik veel kan leren. Heeft u interesse of wilt u meer weten? Dan zie ik uw reactie met plezier tegemoet.

Nederland een optie?

Hallo.

Wellicht is Nederland een optie, maar dan voor enkele dagen in de week (zodat dit te combineren is met mijn privé leven). Ik weet niet waarvoor u precies op zoek bent? Momenteel zit ik nog 2 maanden voor au pair werk in Australië. Daarna zou ik weer beschikbaar kunnen zijn.

Mvg Daphne Segers

Zondagavond tot vrijdagochtend zou het zijn bij ons.
Echter vanaf zsm tot half/eind october.
Daarna pas weer maart/april 2016 tot october.

Oke, helaas kan ik dan niets voor u betekenen.
Ik wens u veel succes met het vinden van een geschikte au pair!!

Hoi Daphne! Mijn oude au pair gezin in Italië is op zoek naar een enthousiaste nieuwe au pair. Ze zoeken iemand voor 2 maanden in de winter, om hun dochters van 5 en 10 jaar Engels te leren en met ze te spelen. Ze wonen in een stadje in de buurt van Ancona. Zou je hier eventueel interesse in hebben?

Hai Karlijn, Bedankt voor je bericht. Maar ik ben al voorzien van au pair werk in Australië.
Ik heb de organisatie al meerdere malen gevraagd om de advertentie en mijn profiel te verwijderen, maar dit lukt nog niet.
Helaas kan ik dus niets voor jullie betekenen. Wel wens ik jullie veel succes met het vinden van een geschikte au pair!
Groetjess