Hallo lieve ouders,
Mijn naam is Daphne en ben 26 jaar. Op dit moment ben ik werkzaam als ambulant begeleider. Ik werk met kinderen en volwassenen met bijvoorbeeld adhd en/of autisme. Ik begeleid hen in de thuissituatie en zorg dat zij goed kunnen functioneren aan de hand van een vaste structuur. Hoewel ik mijn werk op dit moment erg graag doe, is het werken in de zorg erg onzeker.
Ik ben vorig jaar voor 5 maanden aupair geweest in Frankrijk (Dordogne). Dit vond ik helemaal geweldig. Nu, bijna een jaar later, kriebelt het weer en besef ik dat ik het zorgen voor (jonge) kinderen het aller leukste vind. Ik vind het mooi om een bijdrage te kunnen leveren aan hun ontwikkeling en opvoeding.
Ik zal mezelf nog even kort omschrijven. Ik ben sociaal, gezellig, creatief, sportief en kan me goed aanpassen aan nieuwe situaties. Daarbij heb ik geduld, maar ook een duidelijk eigen mening. Ik heb jarenlange ervaring met kinderen. Dat is begonnen met oppassen bij gezinnen in de buurt, tot stages die ik heb moeten doen voor mijn opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Dit jaar doe ik voor het 4e jaar vrijwilligerswerk voor Stichting JeugdVakantieWerk. We organiseren het gehele jaar activiteiten voor kinderen (6-12 jaar), waarbij we in de zomer een hele week organiseren.
Ik ben er voor mezelf nog niet helemaal uit wat en waar ik precies heen wil. Op dit moment zou ik het geweldig vinden om een (half) Nederlands of buitenlands gezin in Amsterdam te vinden, waar ik aupair voor kan worden. Daarnaast sta ik erg open voor aanbiedingen uit andere (Europese) landen, waarbij mijn voorkeur uitgaat naar Frankrijk of de A, B, C eilanden. Ik ben beschikbaar vanaf augustus/september 2015.
Ik zie u reactie graag tegemoet.
Groetjes Daphne