Au-pair aangeboden voor langere periode!

Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging. En dan met name in het Buitenland.
Ik ben 23 jaar en heb ruime ervaring met kinderen en jongeren.
Ik heb een opleiding spw afgerond en werk nu ruim 3 jaar in de zorg, momenteel werk ik op een behandelgroep met jongeren.
Ik vind mijn werk leuk, maar het kriebelt. Ik wil iets anders!

Bent u op zoek naar een vriendelijke, spontane au - pair met ruime ervaring met kinderen?
Neem dan contact op met mij!

met vriendelijke groet,

Danielle Vink

Hallo Danielle,

Wij zijn voor 2011 vanaf april op zoek naar iemand die met ons mee wil varen aan boord van het zeilschip “Gulden Leeuw”. (info:www.guldenleeuw.com)

Wij zijn met twee families eigenaren van dit schip en wisselen elkaar maandelijks af. Het schip is onderweg door geheel Europa, de ene week in Duitsland, dan in Belgiê, Noorwegen, Zweden, Frankrijk etc.

1 familie met zoontje van 2 1/2 jaar en 1 familie met een zoontje van 2 jaar en een baby van 2 maanden in april.

Wij zijn op zoek naar een spontaan iemand en vast gezicht aan boord voor onze kinderen, voor een duur van zeker 7 maanden. Een kortere periode is bespreekbaar.

Is je interesse gewekt dan zouden we graag met je in contact komen.

Vriendelijke groeten,

Charissa Töller - Tromp

Hoi Danielle,

Ik heb een uitdaging voor je: de zorg die je hebt gedaan is super.
Wij hebben een zoon met autisme en vraagt veel aandacht.
We wonen in Noord Holland en dat heeft veel te bieden.
Je bent in je advertentie open en eerlijk, en dat is wat wij je willen je bieden.
Pak deze uitdaging en neem je bagage mee vanuit de zorg.

Judith Rauter
Wiebe Stoelwinder

Hallo Danielle,

Heb je inmiddels al iets gevonden wat je aansprak of nog steeds op zoek? In mei is er een baan vrij als Au pair in Zwitserland (lausanne). Leuk gezin, mooie omgeving en veel mogelijkheden tot sociale contacten en allerlei activiteiten. Het gezin bestaat uit Amerikaanse vader en moeder uit Vlaams België, ze hebben 2 zoontjes van de leeftijden: 8maanden en 3 jaar. Laat me weten als je geinteresseert bent!
ps. ik ben de huidige aupair en vertrek ik juni.

Groetjes Mariëlle

beste Danielle,

Hoe sta je ervoor? Ben je al aan de slag? Wij zijn een Nederlandse familie in de VS met drie zonen en we zoeken voor het nieuwe schooljaar een au pair, dus vanaf eind augustus 2011. Onze middelste zoon heeft het syndroom van Down. De belangrijkste taak van de au pair is om hem te begeleiden.

Ben je nieuwsgrierig? Stuur me dan een bericht! Silvie

woieeeeeeeeeiii danielle, wat heb je al veel berichtjes!! goed zo! Hier nog een! nederlands/frans gezin woonachtig in Geneve met 2 lieve kindjes. Wij zijn per direct op zoek naar een hele lieve verantwoordelijke au pair…ben jij dat?

liefs,

Wendy (wendyw@bluewin.ch)

Hoi Danielle, heb je al iemand gevonden, of ben je nog op zoek? Wij zijn een gezin met 3 kids in de VS. Ik hoor het graag.
Groet, Pol