Mijn naam is Yolien, ik ben 24 jaar en bezig met de opleiding SPH. De opleiding SPW heb ik afgerond. Ik heb veel ervaring met kinderen tussen de 7 en 17 jaar. Ook heb ik ervaring met het werken met mensen met een verstandelijke en/of geestelijke beperking.
Voor mijn opleiding krijg ik de mogelijkheid om 5 tot 7 maanden werkervaring op te doen in het buitenland. Ik zou heel graag ervaring op doen in een leuk Nederlands gezin in het buitenland.
Tijdens mijn opleiding SPW heb ik 1 jaar werk ervaring opgedaan in Suriname. Mijn voorkeur gaat uit naar een Engelstalig of Nederlandstalig land.
Wij zijn op zoek naar iemand die met ons mee wil varen aan boord van het Tall Ship “Gulden Leeuw”. (info:www.gulden-leeuw.nl)
Wij zijn met twee families eigenaren van dit schip en wisselen elkaar maandelijks af. Het schip is onderweg door geheel Europa, de ene week in Schotland, dan in Duitsland, Noorwegen, Zweden, Frankrijk etc.
1 familie met zoontje van 3 1/2 jaar en een baby, wordt verwacht in mei en 1 familie met een zoontje van 3 jaar en een dochter van 1 jaar.
Wij zijn op zoek naar een spontaan iemand en vast gezicht aan boord voor onze kinderen, voor een duur van ca. 6 maanden, te beginnen 1/2 maart 2012. Een kortere/langere periode is bespreekbaar.
Is je interesse gewekt dan zouden we graag met je in contact komen.
Mijn interesse is zeker gewekt met dit bericht! Ik zou graag met jullie in contact komen. Kan ik e-mailen via het adres wat vermeld staat op de website?
Hoi!
Wij zijn een jong gezin en op zoek naar een leuke meid die op onze 1 jaar oude zoon Mads wil passen. In maart verhuizen wij naar Zuid-Frankrijk om als campingbeheerders aan de slag te gaan. In de zomermaanden hebben wij het dan erg druk. Daarom willen wij graag een aupair de kans bieden om minimaal 4 maanden bij ons gezin te verblijven. Naast Mads hebben wij ook een lieve rustige hond met de naam Loekie die met ons meegaat.
We zien je reactie graag tegemoet!
Vriendelijke groet! Jasper & Nathalie Cloosterman
Hoi Jasper & Nathalie!
zijn jullie nog op zoek naar een au-pair?
Ik ben erg geintresseerd in jullie bericht! en vroeg me af of ik jullie misschien kan bereiken via een email?
groetjes, Milou
Hoi Milou,
Bedankt voor je enthousiaste reactie!
We zouden graag meer van je te weten willen komen!( en jij ook vast van ons…)
Zo zijn we benieuwd of je ervaring hebt in het passen op jonge kinderen, bijv al als au pair?
Zou je evt beschikbaar zijn van April t/m september?
Wil je een foto van jezelf meesturen, dan krijgen we ook een beetje een beeld van je.
Ik zal je in ons antwoord ook een aantal foto’s sturen van ons gezinnetje.