Au-pair zoekt gezin in London 2012

Hallo allemaal,

Mijn naam is Marleen en ik ben 19 jaar oud. Ik woon in een klein dorp in Noord-Holland (Nederland). Ik zoek als au-pair een gastgezin.

Momenteel ben ik met de afstudeerstage van de opleiding directiesecretaresse bezig. Dit zal ik tussen eind januari en half februari 2012afronden. Dit betekent dat ik vanaf dat moment, totdat ik half augsutus 2012 aan een HBO-opleiding begin, vrije tijd heb. Deze vrije tijd wil ik graag besteden door als au-pair aan de slag te gaan. Het liefst ga ik hievoor naar Londen, of een plaats dichtbij Londen. Ik vind het namelijk heerlijk om met kinderen te werken, ik ben gek op Londen, spreek redelijk tot goed Engels en bovendien lijkt het mij een geweldige ervaring.

Ik werk al zo’n vier jaar als au pair op zaterdag bij een gezin met drie kinderen van 3, 4 en 14 jaar oud. Hier zorg ik voor de kinderen, doe activiteiten met ze en vervul huishoudelijke en andere taken. Hiervoor heb ik diverse andere baantjes gehad en ook veel opgepast op kinderen van verschillende leeftijden. Ik ben een harde werker, netjes en vriendelijk.

Bent u op geïnteresseerd of kent u iemand die wellicht geïnteresseerd is, kunt u hier reageren of mij mailen via marleen.36@hotmail.com.

Groetjes,
Marleen

Wij zijn op zoek naar iemand die met ons mee wil varen aan boord van het Tall Ship “Gulden Leeuw”. (info:www.gulden-leeuw.nl)

Wij zijn met twee families eigenaren van dit schip en wisselen elkaar maandelijks af. Het schip is onderweg door geheel Europa, de ene week in Schotland, dan in Duitsland, Noorwegen, Zweden, Frankrijk etc.

1 familie met zoontje van 3 1/2 jaar en een baby, wordt verwacht in mei en 1 familie met een zoontje van 3 jaar en een dochter van 1 jaar.

Wij zijn op zoek naar een spontaan iemand en vast gezicht aan boord voor onze kinderen, voor een duur van ca. 6 maanden, te beginnen 1/2 maart 2012. Een kortere/langere periode is bespreekbaar.

Is je interesse gewekt dan zouden we graag met je in contact komen.

Vriendelijke groeten,

Charissa Töller - Tromp