Au pair/ nanny op schip

Hallo allemaal,
Het lijkt me geweldig om een tijdje als au pair te werken voor een gezin dat woont/veel tijd door brengt op een boot/ schip. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb 5 jaar werkervaring in de kinderopvang, en buitenlandervaring o.a. als au pair. Ik heb geen specifieke kennis van varen of zeilen, maar ben uiteraard bereid hier een cursus voor te volgen.
Groetjes Claire

Wij zijn op zoek naar iemand die met ons mee wil varen aan boord van het Tall Ship “Gulden Leeuw”. (info:www.gulden-leeuw.nl)

Wij zijn met twee families eigenaren van dit schip en wisselen elkaar maandelijks af. Het schip is onderweg door geheel Europa, de ene week in Schotland, dan in Duitsland, Noorwegen, Zweden, Frankrijk etc.

1 familie met zoontje van 3 1/2 jaar en een baby, wordt verwacht in mei en 1 familie met een zoontje van 3 jaar en een dochter van 1 jaar.

Wij zijn op zoek naar een spontaan iemand en vast gezicht aan boord voor onze kinderen, voor een duur van ca. 6 maanden, te beginnen 1/2 maart 2012. Een kortere/langere periode is bespreekbaar.

Is je interesse gewekt dan zouden we graag met je in contact komen.

Vriendelijke groeten,

Charissa Töller - Tromp