Mijn naam is Nadia Sulman. Op dit moment ben ik 19 jaar oud en ben ik bezig met de opleiding Onderwijsassistent. Omdat ik deze opleiding dit jaar ga afronden wil ik graag wat anders doen voor ik door ga studeren.
Omdat ik veel stage loop heb veel ervaring met kinderen door mijn opleiding. Ik heb ervaring met kinderen tussen de 1 en de 14 jaar, en ook met kinderen met het down syndroom.
Ik ben voor veel landen beschikbaar! Zelf heb ik veel interesse in Scandinavische landen en ik kom al 10 jaar lang elk jaar in Noorwegen, maar ook andere landen vind ik heel erg interessant! Mijn startperiode zal zijn vanaf 16 juli 2012 en dan voor een periode van 3 tot 8 maanden (eventueel langer). Deze maanden kunnen worden verdeeld tussen 16 juli 2012 en juli 2013 (of eventueel de zomerperiode).
Nog vragen? Of interesse? Je mag je mailen naar nadia@sulman.org
Wij zijn op zoek naar iemand die met ons mee wil varen aan boord van het Tall Ship “Gulden Leeuw”. (info:www.gulden-leeuw.nl)
Wij zijn met twee families eigenaren van dit schip en wisselen elkaar maandelijks af. Het schip is onderweg door geheel Europa, de ene week in Schotland, dan in Duitsland, Noorwegen, Zweden, Frankrijk etc.
1 familie met zoontje van 3 1/2 jaar en een baby, wordt verwacht in mei en 1 familie met een zoontje van 3 jaar en een dochter van 1 jaar.
Wij zijn op zoek naar een spontaan iemand en vast gezicht aan boord voor onze kinderen, voor een duur van ca. 6 maanden, te beginnen 1/2 maart 2012. Een kortere/langere periode is bespreekbaar.
Is je interesse gewekt dan zouden we graag met je in contact komen.