Lieve familie,
Ik ben een 24-jarige meid en op zoek naar een leuk gezin, in het buitenland, waar ik een paar maanden au-pair kan zijn. Ik ben vanaf 1 augustus beschikbaar, eerder kan ook in overleg.
Ik ben zorgzaam, sociaal en flexibel.
Mochten jullie tot zover geïnteresseerd zijn, mail me dan gerust! Uiteraard zal ik meer over mezelf vertellen.
Veel liefs,
Liesanne
Hallo Liesanne
Ik zag je profiel en het sprak ons erg aan. Wij zijn een Nederlands gezin welke onderweg zijn op een zeilschip. Info schip www.guldenleeuw.com. Ik, mijn man en de kinderen; Zoon 3 jaar en dochter 1 jaar zijn begin mei aan boord gegaan en hebben het vaarprogramma NL - D tot op heden gedaan. Op 25 juni vertrekken wij vanuit Duitsland naar Frankrijk. In Frankrijk worden we omstreeks 15 juli afgelost door onze compagnons. Zij hebben een zoon van bijna 4 en zoontje van net twee weken. Voor ons beiden zijn we op zoek naar een spontane nanny voor de kinderen. We zijn niet alleen aan boord. We hebben een stamcrew van ca. 8 personen; nationaliteiten: NL - D - FR.
Wij zijn eigenlijk per direct op zoek en anders voor onze compagnons vanaf 10 - 15 juli in Frankrijk. Het vaarprogramma vanaf daar is FR - ENG - DK - S - N - D.
Ben je nog beschikbaar en lijkt het je wat mag je ons altijd mailen aan charissa@guldenleeuw.com of bellen op 06 10765540.
met vriendelijke groet,
Charissa Töller Tromp