Au pair aangeboden waar dan ook in de wereld

Hoi!

Ik ben een studente woonachtig in Utrecht, 19 jaar en ben voor 1-2 jaar gestopt met mijn studie om wat meer van de wereld te zien en en nieuwe mensen te leren kennen. Ik heb een zusje van 11 waar ik maar al te vaak met plezier op heb gepast en luiers heb verschoont. Ook heb ik regelmatig voor buren opgepast of ingevallen bij andere oppasadressen. Zelf ben ik zeer organisatorisch en creatief. Ik zing, schilder,film, teken en knutsel ontzettend graag en luister graag naar muziek.
Als u geinteresseerd bent, stuurt u gerust een mailtje terug.

groetjes,
Jeanou Grauzinis

jeanou.grauzinis@gmail.com

*Hi!

I am a student (woman) who lives in Utrecht. I am 19 years old and quit colleges for 1-2 years to see the world and get to know new people and cultures. I have a little sister of 11 years old whom I had to babysit on a lot when I was younger. I regularly took heed of children’s neighbours or fell in for others . My hobbies are singing, filming, music, drawing, painting and crafting. If you are are interested, feel free to contact me

Greets,
Jeanou Grauzinis

jeanou.grauzinis@gmail.com*

Hoi Jeanou

Wij zijn een Nederlands gezin welke onderweg zijn op een zeilschip. Info schip www.guldenleeuw.com. Ik, mijn man en de kinderen; Zoon 3 jaar en dochter 1 jaar zijn begin mei aan boord gegaan en hebben het vaarprogramma NL - D tot op heden gedaan. Op 25 juni vertrekken wij vanuit Duitsland naar Frankrijk. In Frankrijk worden we omstreeks 15 juli afgelost door onze compagnons. Zij hebben een zoon van bijna 4 en zoontje van net twee weken. Voor ons beiden zijn we op zoek naar een spontane nanny voor de kinderen. We zijn niet alleen aan boord. We hebben een stamcrew van ca. 8 personen; nationaliteiten: NL - D - FR.

Wij zijn eigenlijk per direct op zoek en anders voor onze compagnons vanaf 10 - 15 juli in Frankrijk. Het vaarprogramma vanaf daar is FR - ENG - DK - S - N - D.

Ben je nog beschikbaar en lijkt het je wat mag je ons altijd mailen aan charissa@guldenleeuw.com of bellen op 06 10765540.

met vriendelijke groet,

Charissa Töller Tromp