Argentinië + visum

Volgens de ambassade heb je slechts een visum nodig als je langer dan 3 maanden in Argentinië verblijft. In mijn geval zou een argentijns(e) instelling/ bedrijf waar ik eventueel stage ga lopen dit voor mij moeten regelen. Nu vraag ik mij af of er andere mogelijkheden zijn? Een jaar in het land verblijven zonder aanvraag van visa. Als je als toerist na 3 maanden de grens oversteekt, kan je dan ni gewoon terug Argentinië binnen voor weer een periode van 3 maand? Of is dit onmogelijk?
Het moeilijke is gewoon dat ik niet aan 1bedrijf wil vasthangen, dus dat maakt het moeilijk om zo’n visum te kunnen ontvangen.
Met wat moet er nog eventueel rekening gehouden worden?

Liesl

zon visum via een bedrijf is haast onmogelijk aangezien je hier soms wel 1 jaar moet wachten voor je dni. het beste is effe de grens over en klaar is kees.
en las je visum is verlopen dan gebeurt er echt niks. als je hier bijv. een jaar blijft dan betaal je gewoon 50 dollar boete op het vliegveld en klaar is kees.
tis hier allemaal wat makkelijker. maar als je een dni wilt regelen dan moet je echt veel geduld hebben.

slds, brienen