Argentinië Chili & Brazilië, Fox reis

Hallo !

Ik ben op zoek naar een reisgenootje voor de Fox reis naar Argentinië Chili & Brazilië, liefst met verlenging Peninsula Valdés.
Ik ben 25 en op zoek naar een vrouwelijk reisgenootje ! Ik ben beschikbaar vanaf nu t/m februari, en dan weer vanaf september.

http://www.fox.nl/rondreizen/argentinie/21-daagse-rondreis-argentinie-chili-brazilie/reisprogramma

Hi,Ik ben een meid van 24 en wil precies dezelfde landen bezoeken als jou. Ik had in eerste instantie een reis geboekt bij Kumuku maar die zijn helaas falliet gegaan. Omdat ik mijn ticket al heb (ik vertrek 11okt) heb ik besloten om alleen te gaan. Ik begin in Santiago en wil vandaar uit naar beneden naar Patagonie en dan vanaf Argentinie weer omhoog naar Buenos Aires. Dan door naar Brazilie via de falls en dan nog door een stukje Brazilie reizen.Waarom wil je met de fox reis mee? Ik heb nog niet gecheckt hoe duur die reis is en of het voor mij mogelijk is om die nog te boeken ivm mijn ticket.Maar anders, als het je leuk lijkt, kunnen we ook samen reizen als het klikt?Groetjes Vera

Wat balen dat die failliet zijn gegaan zeg !
We willen inderdaad zowat hetzelfde zien en ik zou dolgraag met je mee gaan maar ik las ergens dat jij dik twee maanden gaat toch ?
Mag ik vragen wat jou budget is ?
De Fox reis is met alle excursies super duur denk ik, maar mijn probleem is dat ik niet zo’n lange tijd vrij krijg… Maximaal 4 weken.

Hee Fraukel,

Jammer dat je maar 4wkn vrij kan krijgen. Is onbetaald verlof geen optie? Ik ga idd van 12 okt (dan kom ik aan in Santiago) tot 4 dec (dan vlieg ik van Rio naar Costa Rica).
Mijn budget heb ik nog niet echt bepaald, maar hoop dat maximaal 4000euro voor deze reis genoeg is voor alles. Vliegtickets heb ik dan al.
Ik denk dat in 4wkn zelf reizen door deze landen te kort is, maar als je wilt ben je welkom om misschien alleen van Santiago naar Buenos Aires (via Patagonia) te reizen? Ik hoop dat in 4wkn te kunnen doen.
Die reis van Fox zag er goed uit maar ik vind het te snel, in 3wkn door die landen. Zkr voor Patagonia, ik wil iets meer zien van die omgeving dan wat mogelijk is met Fox.

Groetjes!

He Vera,
Heb je misschien Facebook of een e-mailadres ? Dan stuur ik je even privé…
Groetjes !