Beste Lezers!
Deze zomer ben ik 2 weken op vakantie geweets in het Arancia beach resort hotel in Konakli, samen met twee vriendinnen. En ja nu ik 1 week thuis ben wil ik echt heel graag terug…!
Het animatieteam daar was super, waar de presentator van het theater voor mij uitsprong! 1 dag voordat we weer zouden vertrekken naar NL raakte ik met de presentator aan de praat in een discotheek in Alanya en dat was wel erg gezellig, ondanks dat ie 10 jaar ouder is mag dat de pret niet drukken! Begon m leuk te vinden. De laatste dag gingen we zoals altijd weer naar t theater en vervolgens naar de disco bij het hotel, waar heel t animatieteam ook altijd bij was, dus ook de presentator! Buiten t feit dat ie een leuk knap ondeugend gezicht heeft mag de rest van zn lijf er ook zeker wezen en buiten dat kon die dus nog erg goed dansen ook.
En ja toen was t 1 uur snachts, de disco van het hotel is 2 uur snachts afgelopen, maar wij moesten weg want t busje zou ons dan elk moment kunnen ophalen voor naar het vliegveld. Terwijl ik met mn vriendinnen me nog even stond uit te leven op de dansvloer, zag ik dat ie constant zat te kijken.
Toen we weg gingen liep ik naar m toe en zei dat we terug gingen naar nederland en dat ik even gedag kwam zeggen en m bednaken voor de leuke animatie. Hij wenste me een goede reis en vond t ook erg leuk. Toen we wegliepen keek ik nog even om en hij ook, hij gaf me een knipoog en een handkus. En ja natuurlijk ben ik dus zo stom geweest om niet zn email of telefoonnummer te vragen…
En dan nu, zit ik thuis, met eigenlijk het gevoel van dat ik hem toch wel erg leuk vond.
T liefst zou ik nu t vliegtuig terug pakken! De 1 zegt tegen me, aghjoh vakantieliefdes werken toch niet, en juist anderen zeggen kom op bel naar t hotel ( wat ik uiteraard al gedaan heb maar op dat moment kon ze m niet vinden) … Maak een forum, bel je hostes op om te vragen of zij wat regelt.
En t stomme is … van heel t animatieteam weet ik de naam, behalve van hém… Althans vergeten!
En eigenlijk wil ik met dit forum dus aan jullie vragen of jullie hem kennen, weten wat zijn naam is en hoe ik met m in contact kan komen!..
Tips zijn ook van harte welkom!
Alvast bedankt!
Groetjes Jacqueline