Ik heb al anderhalf jaar een vriend in turkije. afgelopen zomer ben ik 3 weken naar em toe gegaan en hij werkt nu in Hotel Pegasos resort in alanya(avsallar) Hij heeft daar een leder winkel, heeft misschien iemand hem gezien daar?? afgelopen tijd? hij is bijna 20 ik ben 18. zijn moeder werkt daar ook maar ik ben zo benieuwd of missschien mensen hem daar hebben gezien ofzo??
Ik wacht op jullie reactie ookal is het alleen een bericht van andere meisjes die hopeloos verliefd zijn op hun turkse vriendje!
HeeJ:)…
Ik ben laatst in Turkije geweest van 3 juni tot 10 juni… echt een super vakantie gehad en mis het heel erg!.. Misschien kan je wat meer vertellen over die jongen… of me gewoon ff toevoegen op MSN dat kan ook altijd;)… ik heb zelf ook een soort v. vriendje in het hotel zitten. Hij werkt daar als animator! misschien heeft iemand hier nog foto’s van het animatieteam 2006?
nou… xxx
Hallo mensen ik ben dit jaar in de zomervakantie in Turkije geweest en mis het heel erg want ik ben daar verliefd geraakt op een animator in het hotel. Zijn er meiden die iets kwijt willen of die hetzelfde hebben meegemaakt laat dan aub ene bericht achter en ik voeg je toe op msn of andersom
Groetjes
oh oh animators… altijd een gevaarlijke boel die lui. Ze zijn zo super leuk en vlot, en de gevolgen die daarbij horen kunnen jullie wel raden. Ik hoop dat die betreffende animators van jullie niet zo zijn…
ja, blijft oppassen geblazen, ken een jongen uit Side/Manavgat, hij heeft soms op 1 week 3 meisjes, soms ook nog uit 1 zelfde hotel!!
vind t spannend om te kijken hoe lang t goed gaat!!
Ik woon 17 km voorbij Alanya, richting Gazipasa,
Net buiten de enorme toeristen massa,
Ze zijn er wel, maar meer overwinteraars en zo.
3 van de 4 kids gaan naar school, en nu na
9 maanden spreken ze aardig woordje Turks,
merk wel dat ik zelf erg achter blijf, maar
ja t huishouden gaat gewoon door he!!!
nog 2 weken en dan zijn ze 3 maanden vrij!!!
dan hebben ze i.p. hier een volledig schooljaar
mee gedraaid!!
vind het knap dat je kinderen die omswich zo goed hebben kunnen maken…tis toch niet niks om in een ander land naar school te moeten enzo…en in 9 maanden een andere totaal vreemde taal te leren!!
mijn vriend had dit jaar een aanbod gekregen om in de populairste bar te komen werken… dat heeft hij vriendelijk doch beslist afgewezen
wat was ik blij… niet dat ik hem niet vertrouw, maar al die meiden daar vertrouw ik voor geen cent!
Je hebt er tussen zitten die juist omdat een jongen een vriendin heeft op hem gaan zitten azen, en alles zullen proberen om hem iets fout te laten doen… zielig gewoon