hoi,
ik wou vragen of iemand kontakt heeft met iemand van het animatiteam uit marmaris resort. ik ben daar net geweest en vond de animators zo geweldig!!!, ik denk dat je ze zo nergens kunt krijgen. ik hoop dat iemand me kan helpen met in kontakt te komen met een van de animators.
groetjes,
Ik had tot voor kort nog contact met een aantal van hun!
Was super goed hotel en animatie team was gewoon SUPER!
helaas heb ik geen email en nummers meer, het enige wat ik heb is nog een email adres van Mushin, die moet je dan van het jaar 2002 kennen en werkte voor de watersporten daar?!
Misschien ken je die nog, dan moet je me even mailen!
Hallo joeppiej!
IK ben van 26 april tot 8 mei in marmaris resort geweest en het was fanatasties!
Wij gingen veel om met het animatieteam en ook s’avonds in de disco was het altijd gezellig met ze…!
Ik heb het e-mail adres van yasin en van tsetso krijg ik hem binnenkort…
Wel heb ik van tsetso zijn telefoonnummer…
Met de rest hebben we geen contact meer maar dat komt wel als we volgend jaar weer gaan…
Ze waren idd geweldig he
Haha vooral tsetso!! ( was helemaal in love :rolleyes: )
zou je mij ook hun emailadressen willen geven
ben er in mei geweest en had de emailadressen van bijna het hele team,
maar nu werd dus mijn portemonnee gestolen op de terugweg en nu ben ik
de mailadressen ook kwijt :wacko: die zaten dus heel stom in mn portemonnee
hallo, ik ben overal berichtjes aan het verspreiden omdat ik druk op zoek ben naar e-mail adressen van de obers van marmaris resort! ik een ober ontmoet uit de lobby (ozman) maar heb helaas niks van hem. =( ik mis hem heel erg en daarom vraag ik of iemand me alsjeblieft wat contacten zou kunnen geven. als niemand ozman kent zijn adressen van anderen obers ook welkom, dan kan ik via via aan zijn adres komen. ik heb overal al berichtjes gezet maar het wil niet echt lukken. hopeloos… dus ik hoop dat iemand mij hier wel kan helpen. alvast bedankt! groetjes,