Mijn naam is Eline en ik ben 20 jaar. Op 4 april begon mijn reis in Bangkok en op 19 juni vlieg ik weer terug.
Ik zit nu in het zuiden in Ko Phi Phi (wat is het hier mooi zeg) en ben van plan om nog ong. twee weken in het zuiden te reizen en daarna naar het noorden te reizen, daar steek ik uiteindelijk de grens over naar Laos, reis ik naar beneden om vervolgens weer in Bangkok te eindigen.
Ik reis alleen wat erg leuk is want je ontmoet overal fantastische mensen, maar het lijkt me ook leuk om een tijdje met iemand op te trekken!!
Heee ik ga 14e naar Krabi, daarna nog Phi Phi en dan ook naar het noorden. Wil daar nog Ayuthia (vast fout gespeld), Kanchanaburi en door naar Chiang Mai. Dat zou ik wel samen willen doen evt. Voeg me anders even op facebook toe (staat in mn vorige posts ergens).
Hai!
Ik vlieg 2 mei naar Bangkok, daar verblijf ik dan een aantal dagen en wil dan ook richting het noorden! Onder andere ook de plaatsen Ayutthaya , Kanchanaburi en Chiang Mai bezoeken! Mijn facebook staat bij mijn account, mocht je het leuk lijken!
Liefs!