Hoi medereizigers,
Ik ben een student van 22 jaar uit Breda. Begin April ben ik klaar met mijn stage, en erna heb ik eigenlijk tot eind augustus 2010 de tijd om te gaan reizen. Ik wil graag in Hong Kong beginnen, om vervolgens van daaruit door zuidelijk Azie te gaan backpacken. Waar de reis heen gaat weet ik nog niet precies.
Ik ben vorig jaar al van Moskou naar Hong Kong gereisd, dus ik ben niet van plan om naar het noorden te gaan. Ik zat nu meer te denken aan Vietnam, Laos, Thailand en dan misschien door Burma en Bangladesh naar India. Of ik wil graag via Chengdu naar Lhasa, Tibet. Van daaruit via Nepal ook naar India, maar dan nog verder reizen door India zelf.
Nu ben ik vorig jaar ook nog naar Israel geweest, waar ik ook erg van onder de indruk ben. Ik heb echter niet veel tijd gehad daar, waardoor ik ook daar graag terug wil. Ik zou graag vanuit Israel via Jordanie naar Egypte willen reizen, met als eindpunt de pyramides. Ik ben echter een beetje huiverig om daar alleen naartoe te gaan, mede ook door alle vooroordelen die de wereld in gebracht worden door de westerse media.
Nu ben ik dus op zoek naar mede reizigers die serieus geinteresseerd zijn in een van deze voorstellen. Als je een eigen invulling hebt laat het me dan ook weten. Er zijn zoveel mooie dingen hier op de aarde, misschien kun je me wel overtuigen om met jou mee te gaan?
Laat me iets weten, ik ben benieuwd!
Groetjes