Hallo. Ik ben Isa, 28 jaar en nog nooit in Azie geweest! Wel heb ik al enkele reizen door Afrika gemaakt. Daarbij heb ik met de rugzak zoveel mogelijk van de nog onbekende plekken bezocht. Het leukste vind ik om met de lokale bevolking op te trekken. Even een heel ander leven te leren kennen.
Nu wil ik heel graag de cultuur in Azie ontdekken. India, Vietnam, China en Nepal staan op mijn verlanglijstje. Maar wie weet zijn er nog veel meer boeiende plekken in Azie.
Van 16 september tot 8 oktober kan ik weg. Is er iemand die dan ook naar Azie wilt?
Groeten, Isa
hallo
Ik ben een 21 jarig meisje en ga in september naar Oost-china. Mijn vader woont in Shangaï, maar had er ook graag wat rondgetrokken. Ofwel naar Beijing ofwel naar Hong Kong. Heb je ook interesse om naar ginder te trekken?
Hi Anneleen,
Leuk dat je reageert!
Helaas zijn mijn plannen al wat specifieker geworden. Ik heb al een retourtje Hanoi aangeschaft… Dus het wordt Vietnam ontdekken voor mij.
Ik wens je een hele fijne reis!
Isa
Hai Isa,
Heb je al een reisgenoot gevonden?
Heb namelijk dezelfde plannen, wil ook graag een retourtje Hanoi boeken en dan Vietnam (en liefst stukje Cambodja en Laos) bezoeken…
Groetjes
Frieda