Appartementen Tej Marhaba

We hebben in dit apartement geboekt.
De meningen over dit appartement lopen van zeer slecht tot uitmuntend.
Uiteraard heeft een ieder zijn eigen norm,dus dat kan behoorlijk verschillen.
Wat ik wel gelezen heb, en misschien kan iemand mij daar wat informatie over verstrekken, is dat de heren bij het avond eten verplicht zijn een lange broek te dragen.
Wat ik niet gelezen heb is of de vrouwen in avond jurk moeten. Zijn hier ervaringen mee?

Hoewel ik terdege besef dat we naar afrika gaan, moet ik wel zeggen dat de negatieve ervaringen over het land de overhand hebben.
Lastig gevallen als je vrouwen bij je hebt, alleen met fooien zijn ze vriendelijk. Ga iets minder met een ‘prettig’ gevoel op vakantie.

Kijk eens op de volgende pagina, daar vind je veel informatie en ervaringen van mensen die er zijn geweest.
http://pittie.web-log.nl/

In Tej Marhaba ga je gewoon netjes gekleed. En dan bedoel ik, niet in je strandkleding. Zeker geen avondjurken.
Er is een heel mooi strand vlakbij het hotel.

Fijne vakantie! Wanneer ga je?

groetjes Francis

Bedankt voor je reactie.
Het gaat nog wel even duren, in augustus pas.

Ik ga dit jaar voor de 3e keer naar het hotel. Heb de beide vorige keren vrienden gesproken, die in het het appartement logeerden. En inderdaad zeer uiteenlopende meningen. De 1 vindt het vervelend om aan de straatkant te slapen en de ander juist niet. Denk dat het allemaal wel mee valt. Heb de appartementen ook van binnen bekeken, ziet er goed uit hoor. Veel plezier straks in augustus. Ik ga 3 juni voor 3 weken naar Tej Merhaba Hotel! En tussendoor 5 dagen naar de Sahara.