Ik hoop dat kan iemand helpen met een tip. Wij gaan 30 decembar trouwen in mexico (puerto Vallarta) en ik heb gisteren van de wedding planner bericht gekrijgen dat de rechter stuur niet meer apostilles naar buiteland. Wij vertrekken naar huis al 2 december, en apostille zou klaar zijn 20ste january, DUS :(. Ik heb op de web site van de mexicaanse ambasade gekijken en er is geen apostille mogelijk hier te krijgen :(.
Kan iemand mij helpen met een tip?
Als ik alles juist begrijp, heb je een apostille ergens op nodig alleen niet duidelijk waarop en waar dat moet gebeuren. In nederland is deze zo te halen bij de rechtbank of canton in het district waar ook het document vandaan komt deze is ook in het spaans mogelijk let daar even op. Deze kan dan eventueel met DHL opgestuurd worden. Ja en het is mij niet geheel duidelijk de rest dus verder antwoorden zal nu niet even gaan. Anders zet het even in het spaans als dat makkelijker is.
Groetjes,
Patrick
Volgens mij wordt bedoeld dat ze Mexicaanse trouwakte gepostilleerd klaar is nadat ze als al terug in Nederland zijn. En dat de mexicaanse rechter deze niet meer wilt opsturen naar het buitenland. Ik zou ter plekke vragen aan de weddingplanner of deze het niet kan opsturen naar NL toe eventueel betaal je wat extra voor die service.