apart hoor

IK heb zonet een beetje zitten googlen want ik hoor de van een paar antiliaanse vrienden gehoord dat jacob gelt dekker niet meer zo als een held word onthaald op Cur
En wat ik vind is dat hij letterlijk CUR en de rest van e antillen onderuit haalt
en veel kritiek hebt op de beleidsmakers daar op het eiland ,Nou weet ik ook wel dat hij daar gelijk in hebt maar waarom steek je dan eerst honderd miljoen dollar in otrabanda en haal je nu het eiland onderuit ???
Ook zei hij dat je vroeger niet door otrabanda kon lopen want de kogels vlogen om je oren en dat hij met 6 bodyguard rond liep!!!
Ik ben zelf geen yu di korsou en stak nogal af tussen de mensen maar ik stapte gewoon op de bus (grote straat) in otrabanda als ik naar huis ging (tera cora) en ik heb geen kogel gaten
IK ging naar school in brakkeput op de janruimers lts en ook daar heb ik nooit problemen gehad
Ook heb ik nog nooit en nedelander met 6 bodyguard zien rond lopen
Zonde hoor dat er weer zo een arogante nederlander daar rond loopt (hij zit nu wel meestal in manhatten) en wel veel goed hebt gedaan maar weer de lokale bevolking in de maling neemt
ik weet niet of dit bericht hier gepast is maar ik wou het effe van me afschrijven

:slight_smile: hoi, je hebt helemaal gelijk!
ik ben wel yu di corsow, maar woon al 20 jaar in nederland.
ik begrijp het wel van hem maar aan de andere kant ook niet.
raar verhaal ja, inderdaad.
doeiii, nadine.:paranoid:

Ik kan mij zelf zo kwaad maken over dit soort mensen enigste wat ik zou zeggen tegen de beste bezint eer gij begint
by the way ik gehoord dat hij die kritiek heeft geuit omdat hij een stuk terein niet kreeg voor een teede kura hulanda