Ik wil echt heel graag er voor een half jaartje tussenuit gaan. En wil graag naar de nederlandse antillen. Ben alleen aan het twijfelen, eerst wou ik persee naar Curacao maar er is veel criminaliteit en aangezien ik alleen wil gaan… Maar misschien kan iemand mij tips geven.
Ik ben een meid van 18 jaar en wil graag in een strandtent of (eet)Cafe gaan werken en misschien als ik iemand mocht vinden wil ik het samen gaan doen met iemand, appartement delen enz…
Dus mochten er geintresseerde zijn… reageer gerust. Je moet wel een beetje gek zijn Haha!!!
Ik hoop dat iemand mij wat informatie kan geven, en kun je het werk het beste hier zoeken of daar? Ik heb een horeca diploma!
Dit is misschien wel een interessante link voor jou; http://central-bureau-of-statistics.an//default.asp
Hierop staan allerlei soorten gegevens vermeld over de Ned. Antillen, van werkloosheid, tot het aantal woningen. Ook dat zijn denk ik dingen die je moet meenemen in je overweging voor een bepaald eiland, toch ?!
Ik woon zelf nu sinds 2 jaar op curacao en ben er zelf achetr gekomen dat de berichtgeving over curacao niet echt klopt met de werkelijkheid.
Natuurlijk gebeuren er hier dingen maar dat gebeurt overal.
Als je gewoon je gezonde verstand gebruikt en niet in je eentje 's avonds laat alleen op straat of donkere plekken gaat lopen is er niets aan de hand.
Sinds ik hier woon heb ik nooit iets vervelends meegemaakt.
Ik ervaar Curacao als een prettig eiland om te wonen waar ik veel lol kan hebben.
Leuk uitgaansleven, goede restaurants, mooie stranden en vriendelijke mensen.
Binnen no time ken je veel mensen
Ik ben hier ook in mijn 1tje naar toegekomen en geniet nog steeds met volle teugen.
Inmiddels ben ik niet meer alleen en woon ik samen met mijn vriend.
Als ik je ergens mee van dienst kan zijn laat mij het dan even weten.