Hallo allemaal,
Ik wil heel graag vanaf begin volgend jaar naar Curacao voor een jaar. Ik wil daar gaan wonen en werken. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dit het beste kan gaan regelen. Is er iemand die tips voor mij heeft?
Groetjes Anoushka
Hallo allemaal,
Ik wil heel graag vanaf begin volgend jaar naar Curacao voor een jaar. Ik wil daar gaan wonen en werken. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dit het beste kan gaan regelen. Is er iemand die tips voor mij heeft?
Groetjes Anoushka
Hallo allemaal,
Ik zou graag op korte termijn een maand of 3, 4 naar Aruba willen voor een werk/vakantie. Mijn voorkeur gaat uit naar werken met kinderen en/of dieren.
Is er iemand die mij misschien wat tips kan geven hoe ik dit het beste aan kan pakken?
Groetjes Ellen
Hoi Anoushka,
Sorry hoor, ben net nieuw op deze site en heb mijn oproepje per ongeluk als reactie op de jouwe gezet. Succes verder.
Groetjes Ellen
Hoi Ellen,
Geeft niks. Ben hier ook net nieuw. Misschien als je nog handige tips krijgt, kun je ze ook aan mij laten weten. Succes verder.
Groetjes Anoushka
Ha Anoushka en Ellen
Kijk eens op www.antillen.nu daar is sinds kort een direkte vakaturebank en komen regelmatig vacatures bij verder kan je er alles terug vinden over vertrek naar hier en wat je allemaal moet regelen en je vindt er nieuws over en uit de antillen
hartstikke bedankt.
Daar ga ik een stuk verder mee komen.
Groetjes Anoushka