Een Jaartje Naar Curacao Of Aruba? Wie Wil Mee?

Hallo allemaal ik ben een spontane jonge ondernemende meid van 23 en wil over een maand of 2 graag nederland verlaten voor een jaar.Het liefst ga ik naar Curacao of Aruba en ben daarom opzoek naar werk en woonruimte,en mocht je het leuk vinden om mee te gaan dan kan je natuurlijk ook altijd reageren op mijn mailtje.Ik heb al een aantal woonruimtes op het oog alleen ben ik nu nog opzoek naar een leuke job in de horeca of iets dergeljiks.Zelf werk ik bij een bank in noord holland dus mocht je iets weten voor mij of mijn mailtje spreekt je gewoon aan reageer dan…!!!

Heb je voor leuke woonruimte en voordelige huurauto’s ook al gekeken op www.appartementenopcuracao.nl?? Succes!

Originally posted by shc@09-07-2003, 17:10:43
** Heb je voor leuke woonruimte en voordelige huurauto’s ook al gekeken op www.appartementenopcuracao.nl?? Succes! **

ja daar heb ik ook op gekeken,maar ben nog een beetje aan het surfen op het net voor informatie.thanks!!!

ga je zelf ook op reis? :stuck_out_tongue:

Hey Debby,

Lijkt me wel iets jou voorstel,
Hoe regel je alles i.v.m. visums e.d.?
Kan je me soms een beetje info doormailen?
thanx,
Vanessa :blink:

Hoi Debby,

Ik ben zelf ook 23 en het lijkt mij ook geweldig om een jaartje in het buitenland te werken. Ik had zelf ook Curacao of Aruba in gedachten. Eigenlijk was ik net op zoek naar info vandaar dat ik bij deze site terecht kwam. Zou jij mij wat info toe kunnen sturen. Ik heb namenlijk geen idee waar ik de juiste gegevens kan vinden.

Groetjes Miran

hoi hoi je voorstel lijkt me super, ben een zelf 30 jaar(nog maar net en zie er gelukkig niet uit als 30.
Ik ben zelf ook aan het kijken op internet om te gaan werken in het buitenland, ook de kant op van aruba en omstreken.
Wil zelf ook een baan in de horeca het liefst, dus als je het wat lijkt mail me dan, kun je anders altijd wat info opstur3en waar ik het beste kan zoeken naar banen. Alvast bij voorbaat mijn dank, groetjes mischa… :slight_smile:

hoi hoi het lijkt me een geweldig voorstel, ik ben zelf ook al op zoek naar een baan voor in het buiteland, ook de kanton op van aruba en omstreken, dus als je het wat lijkt mail me dan, kun je anders info opsturen waar eventueel nog meer banen staan voor het buiteland.
alvast bedankt… :slight_smile:

hallo mensen.

wie naar de Antillen wil om stage te lopen moet je zeker even op mijn website kijken,
binnenkort kan ik alles voor je regelen om naar de Antillen te komen.

Stage Bemiddeling Bureau Curaçao B)

Hoi, lijkt me een goed plan.
Ik wil nl. wel een jaartje weg uit nederland.
Misschien kun je me wat info sturen.
Tot horens.
demeeuw@dolfijn.nl

hoi,

Ook ik ben bezig om een baan te zoeken op Curacao, het wil alleen nog niet helemaal lukken. Vrienden van mij wonen op Curacao en zijn ook hard bezig om iets te zoeken, hun zeggen dat je wanneer je al op Cuarcao bent veel sneller een baan hebt dan zoeken via internet, Maar dat risico durf ik niet te nemen! Het liefst wil ik in een horeca werken (entertainen-bar-receptie werk). Heb jij ondertussen al werk gevonden en via welke site?? misschien je mij ook wat info sturen.

Groetjes Roos
21 jr- werkzaam als leidster op kinderdagverblijf.