Weet iemand of de anticonceptiepil (in mijn geval, Marvelon) gewoon te koop is in Bangkok? Ik vertrek binnenkort voor een half jaar en koop het bij voorkeur daar. Ik vermoed dat het een stuk goedkoper zal zijn dan hier in NL (€7,- per maand) Iemand ervaring?
Ja gewoon daar te krijgen. Kost volgens mij per strip ongeveer 200 bath. Ik heb zelf ook marvelon geslikt en in Bangkok en zelfs op Koh Tao prima te krijgen.
Neem het van mij aan Inge dat Marvelon te koop is in Bangkok!!Had het in Juni gekocht in de apotheek voor mijn vriendin!
Sorry dat ik ff tussen alle vrouwen in je topic reageer,maar je wou bevestiging ofdat je het medicijn kon verkrijgen,daarmee mijn reactie!
Nog een prettige reis naar Thailand,moest je eventueel vragen hebben over Thailand,komt dan gerust langs op ons forum,er zijn genoeg mensen met Thailandervaring die je een beetje op weg kunnen helpen!!
groetjes:georgessiam.
Goed te lezen dat het verkrijgbaar is. Dat was ook mijn vraag. Weet iemand toevallig ook of je dit zonder recept kunt krijgen? Ik heb Microgynon 50, maar heb te weinig meegenomen en heb ook geen recept bij me…