Annulering vlucht Eva Air

Ik heb allemaal kids die op me wachten, dus om eerlijk te zijn hoop ik morgen naar huis te kunnen…

Vervelend vervelend, iedereen die te maken heeft me de as-wolk veel succes gewenst me de situatie! Laten we in ieder geval hopen dat de buurman van vulkaan Fimmvorduhals rustig blijft…

Zal voor je duimen, maar ik heb er een hard hoofd in dat het gaat lukken… :frowning:

Tja Jenny,als er kinderen op het spel staan,dan kan ik het me voorstellen dat je rap thuis wilt zijn!
Voor andere mensen is het een zege(niet naar het werk gaan,wegens overmacht)moest het nog eventueel langer duren,he Dave??

Ben een treinreis aan het plannen :slight_smile:

Idd georges, ik zou het niet zo erg vinden als ik langer kan blijven. Al moet het ook weer niet te lang duren, want dan is het geld op… Maar kan me voorstellen dat het voor de meeste mensen maar vervelend is.
Voor mij wordt het iig lastig om de trein te nemen naar huis… Ach, duurt nog 9 dagen voor de terugvlucht gepland staat…

Hmm,geld op??teveel pilsjes gedronken

In iedergeval nog een goede voortzetting van je vakantie Dave!!(dit ff off topic gezegd)

Erg hè, Dave. Ik leef met je mee.:dag:

Ton

Dave, als het goed is krijg je de eerste 5 dagen toch vergoed? Gisteren toevallig mijn reisverzekering nagekeken, en je hebt in mijn geval recht op €60,- per dag. Moet in Thailand wel lukken dacht ik zo! Neem aan dat je werkt? Krijg je niet doorbetaald? Of hoe zit dat dan? (ik werk niet zoals je misschien wel merktlol2) weet trouwens ook niet hoe dat met mijn man zou gaan.

Las gisteren een stukje, iemand was gestrand in Brussel, gaat met taxi naar Oslo, €3800,-!!! Nou hoe gek ben je dan?

Hmm, hoor NU op tv dat KLM vanavond een proefvlucht wil gaan doen!

Was dat niet een Britse cabaretier die gestrand was in Oslo, en naar London terug moest, en dus een taxi had genomen die hem naar Brussel bracht vanwaar hij de trein dan nam naar London :lol:?

In ieder geval, er zijn meer wegen die naar Rome leiden!

zijn naam is john cleese

Kijk dat had ik dan weer niet meegekregen! Las alleen maar dat er een man was die €3800,- voor een taxi ritje heeft betaald.

http://www.telegraaf.nl/prive/6539795/__Dure_taxirit_voor_John_Cleese__.html

Denk meld t even, KLM maakt 'probleemloze' testvlucht