Hallo Sophie,
Lijkt me ook een super leuke verrassing voor je vriend, maar wel een prijzige.
Ja, de helicopter is geboekt.
Het is, zoals geschreven, eigenlijk verschrikkelijk duur, maar ja, is maar 1 x vakantie per jaar.
En is misschien ook de enigste keer dat je deze ervaring zult hebben, op zijn engels, âa once in a life time experienceâ.
Las ook dat nog niet getrouwd bent ( âmijn vriendâ), misschien dan een mooi moment om je vriend te huwelijk te vragen misschien :-).
Laatste opmerking niet serieus nemen, maar kon het niet laten om deze niet te schrijven, sorry.
Ik denk dat je ook graag de prijs wilt weten, durf het bijna niet te plaatsen.
Ik heb wel voor de duurste optie gekozen en een 3 zits helicopter gecharterd, betaal dus voor 3 personen , terwijl we maar met tweeën zijn.
Kosten zijn 600 USD voor de helicopter, en deze gaat dus over Angkor Wat en over een een dorpje, en duurt in totaal 20 minuten.
Er is wel gevraagd , wanneer er iemand alleen ook wil vliegen, of we deze aan boord willen hebben en dan 250 usd terug krijgen.
ik heb hierop âjaâ geantwoord, anders moet deze persoon ook 600 usd voor hem alleen betalen en vond dat dan wel een beetje sneu, maar heb wel laten vastleggen dat ie niet voorin kan gaan zitten, maar achterin en dat is schriftelijk bevestigd.
Kan nog wat goedkoper, maar dan 12 minuten vliegen, dan zit je op 525 usd
Kan nog wat goedkoper, maar dan moet je met een 5 persoons helicopter en dan betaal 200 usd pp voor de 20 minuten.
Kan nog wat goedkoper, maar dan geen dorpje en geloof 12 minuten vliegen, wat dan 175 usd pp kost in de 5 persoons helicopter
Nu weet ik niet, wanneer je dit niet bij een reisbureau boekt , wat de kosten zijn naar de helicopter vanaf je hotel, ik heb daar geen specifieke vermelding van gekregen dan alleen dat dit geregeld is door het bureau.
Ik heb dit geboekt
Day 7 [Sat 04 Jan 2014]: Angkor by Helicopter (including transfer; 20 minutes flight) (B)
Pick up at 8:30AM to get helicopter at 9:00AM, get amazing 20 Minute (Angkor Wat +Floating Village) with HELICOPTERS CAMBODIA
The amazing World Heritage site of Angkor Wat, Sras Srang, Pre Rup, Eastern Mebon Temple built within the Eastern Baray. After experiencing the magnificence of the Angkor Wat complex, we will wing our way over Siem Reap city to the unique floating village on the shores of the Tonle Sap Lake. During the wet season, the lake swells from 2500sq km to over 15000sq km. The Tonle Sap is one of the largest resources for freshwater fish and you will see unique fish traps set by locals. On the way back we fly via Phnom Krom on which you can view a Monastery and a Temple rarely seen by visitors.
Gr.
Ton.