Hallo nogmaals.
Ik heb nu geprobeerd om te boeken en heb bij ‘calle’ en 'nr.puerta’gewoon adres vd bank opgegeven waar ik mijn bankkaart heb ontvangen.
Maar iedere keer als ik mijn gegevens(ivm kredietkaart en document) invul en dan op ‘aceptar’ klik,dan verschijnt er een errorpagina van Visa waa rmen meldt dat er een interne fout is .
Heeft er iemand soms een oplossing voor mijn probleem?Ik wil zo vlug mogelijk een vlucht boeken van Iguazu naar Salta op 6november voor 2 personen.
Hola Bart
Hierbij een stukje corronspondentie tussen mij en Antonita, wat betreft je eerste vraag wat in te vullen bij DNI, dit schreef zij :
"Ik weet niet helemaal zeker of alles goed is gegaan, op het laatste scherm wordt naast de gegevens van de creditcard (naam holder, vervaldatum, nr, code) ook nog gevraagd: “tipo documento” en kun je uit een listbox kiezen voor DNI of CI of LE of LC en vervolgens moet je hierbij een documento nr vermelden. Ik heb daar nu DNI laten staan (eerste keuze) en maar weer mijn paspoortnr ingevuld "
Weet wel dat Antonita nu juist geregistreerd staat…
Wat betreft “Calle” en “Nr Puerta”? Geen idee…Wie wel?
Hallo,
Andes zit momenteel met een defect op hun website.
Een Argentijn van de provincie Cordoba,die ik op msn heb,heeft daarnet het gratis nummer van deze maatschappij gebeld en gezegd dat ik niet kon boeken.
Maar blijkbaar gaat 't momenteel gewoon niet.
Dus zal ik het callcenter moeten opbellen om te boeken.
Goed nieuws.
Daarnet toch nog eens geprobeerd op de website.
De boeking is gelukt.
Bij tipo documento heb ik DNI gezet en dan het kaartnummer van mijn Belgishe identiteitskaart.
Bij ‘calle’ en ‘Nr.puerta’ vragen ze waar de kaart is uitgereikt.
Ik heb gewoon 't adres(alleen straat en nr.)van het stadhuis erop gezet.
En na een klein halfuur heb ik nu via email ook een reserveringsbevestiging gekregen van Andes.
Huppa… wat een fantastische vliegmaatschappij is het toch
Veel plezier met de verdere voorbereiding van je trip…
Ps zou je misschien hier willen posten hoe je bevestiging eruit ziet (zonder je persoonlijke gegevens natuurlijk)
Zal zeker de volgende persoon helpen, bij het boeken en hoe het uiteindelijk resultaat eruit ziet…
Wij hebben inmiddels gevlogen met Andes, prima vlucht en keurig op tijd. De vlucht zat maar voor een kwart vol schat ik zo.
En geweldige overnachtingstip ga heerlijk slapen met heerlijk ontbijt in San Larenzo bij Alex en Rijkje. Super vriendelijk, mooi huis en ruime kamers. En ze voorzien je van allerlei leuke tips voor prachtige tours met auto enzo
Wij hebben via andesonline.com bekeken wat een vlucht ongeveer zal kosten. Nu zien wij het onderstaande. Wij hebben gekozen voor het goedkoopste tarief, maar waar hebben deze verschillende tarieven mee te maken? Wij gokken op ‘clase’, maar weten niet wat dit precies betekent. Ook vragen wij ons af of het bedrag 901,49 (ongeveer 190 euro) een subtotaal is voor 1 persoon of 2 personen?
Ik betaalde in oktober bij de onlineboeking ongeveer 95euro per persoon voor de vlucht van Puerto Iguazu naar Salta.
Dus ik denk dat die 190 euro voor 2 personen zal zijn.(intussen is de Euro ook gezakt)
Wij zijn een ticket aan het boeken op Andesonline, op 16 augustus. Nu hebben wij bij de betaling ‘mastercard’ aangeklikt, en krijgen wij de volgende vraag op de site:
‘Seleccione la Cantidad de Cuotas’, met daarbij de optie 1 t/m 6 cuota.
We hebben dit vertaald in het Nederlands, en we zijn tot de conclusie gekomen dat hiermee aandelen wordt bedoeld.
Maar we begrijpen niet zo goed, wat hiervan de bedoeling is?
Weten jullie hier meer over?
De prijzen op de sites staan in $, dat zijn Argentijnse $ toch?
@ Leonie: “cuotas” zijn termijnen waarin je kunt betalen, hier heel gebruikelijk. Kies gewoon 1 cuota, als buitenlander kun je niet in termijnen betalen dit geldt volgens mij alleen voor de Argentijnen…
Het vliegveld van Salta dat ik ken (en dat voor de Argentijnse, binnenlandse vluchten gebruikt wordt) ligt ten zuidwesten van de stad, op zo´n 8 km van Salta. Heet officieel Aeropuerto Internacional Martín Miguel de Güemes.
Meer info in het Spaans: http://www.aeropuertosdelmundo.com.ar/americadelsur/argentina/aeropuertos/salta.php