aerolineas argentinas

Ik wil heel graag wat tickets boeken via de website aerolineas argentinas en betalen via Visa.

Maar krijg alleen maar foutmeldingen, als ik met Visa bel krijg ik alleen maar te horen dat ik dan maar met aerolineas argentinas moet gaan bellen.

Als ik via andere winkels online bestel ben ik stukken duurder uit.

Toch zou ik als buitenlander gewoon tickets moeten kunnen bestellen. Tenminste volgens de website wel.

Iemand ideeën hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb tickets nodig van Iguazu naar Salta en van Salta naar Buenos Aeres.

Je kan ook via LAN boeken, die zijn beter, maar ik weet niet of die ook Iguazu-Salta doen.
Omdat je zegt dat dat veel goedkoper is raad ik je wel aan om even te kijken of je wel hebt ingevuld dat je uit Europa komt. Dan betaal je nl meer. Argentijnen betalen minder. Het is niet anders. Vul je het verkeerd in heb je grote kans dat je wordt tegengehouden bij de in check.

Er gaat momenteel geen rechtstreekse LAN vlucht van Iguazu naar Salta.
Zie : Mapa de Rutas

Ja ik heb gewoon aangegeven dat we uit Nederland komen, je moet dit zelfs 2 keer doen, eerst bij het land van herkomst en later door wie het paspoort is uitgereikt.

• Updated - - -

aerolineas argentinas vliegt ook niet rechtstreek, je moet 2,5 uur wachten op Buenes Aires, maar inderdaad via Lan is deze vlucht neit mogelijk.

Euh …
Momenteel (juli 2014) vliegt Aerolineas Argentinas (Austral Lineas Aéreas), althans volgens hun website, rechtstreeks Van Iguazu (IGR) naar Salta (SLA)
op dinsdag, donderdag en zondag :

AS 2814 – IGR 11:40 → SLA 13:45

Kan je onder meer hier opvragen (tot 11 maanden op voorhand).

Als je nog in NL of België verblijft zou ik eens contact opnemen met het verkoopkantoor op Schiphol of Zaventem:
[TABLE=“width: 310”]

**HOLANDA**

[/TABLE]
    [TABLE="width: 310"]

[/TABLE]

**Schiphol-Representación**  

Address: WTC Toren A - Schiphol Boulevard 145 Box -145 / 145  1118 BG Luchthaven Schiphol - The Netherlands

Telephone Number: +31 (0) 20 405 46 44/47

Fax Number:  +31 (020) 405 46 50            

E-mail Address:  [EMAIL="ar@intergsa.com"]ar@intergsa.com

[TABLE=“width: 310”]
[TR]
[TD=“class: txtAzulNuevoImg”]BELGICA

[/TABLE]

[/TABLE]

**Bruselas-Representación**  

Address: Bossstraat, 13 - 1930 Zaventem (10km away from Brussels)

Telephone Number: 32-2-712 6422

Fax Number:  32-2-721 4585            

E-mail Address:  [EMAIL="pax.resa@airagencies.be"]pax.resa@airagencies.be

[/TABLE]
[EMAIL=“ar@intergsa.com”]

[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Op de website van Aerolineas moet rechtsboven op de pagina staan “Europa” in het uitklapmenuutje. Alleen dán krijg je de juiste prijzen, in EUR. Vervolgens kan je alles boeken. Met Mastercard heb ik nooit problemen gehad, VISA gebruik ik niet dus zou ik niet weten. Misschien via een andere webbrowser (Firefox, Chrome, Opera) nog eens proberen? Dat wil vaak helpen.